Rezultate financiare 2016: 40% crestere a cifrei de afaceri pentru Grupul de comunicare HELLO

Rezultate financiare 2016: 40% crestere a cifrei de afaceri pentru Grupul de comunicare HELLO
  • Grupul de comunicare HELLO si-a crescut cu peste 40 de procente volumul afacerilor in 2016, odata cu dezvoltarea semnificativa a brandului Foodwise, si estimeaza un rulaj de 3 mil euro pentru anul in curs. In 2017, Foodwise isi va lansa propria platforma de implicare sociala, in cadrul unui demers activ care vizeaza responsabilitatea fata de resurse si incurajarea comportamentului etic in industria food&beverages din Romania.

"Anul 2016 ne-a adus performante pe toate directiile de business. Foodwise a dezvoltat si lansat pe piata conceptul de retail cu cea mai mare complexitate de pana acum - proiectat de echipa de consultanti a hub-ului nostru creativ si livrat “la cheie”; creativitatea si implementarea campaniilor de consumer engagament au adus rezultate clientilor si volume de business agentiei, iar competentele echipei au crescut pe fiecare specializare - de la strategie si concept, pana la implementare. Anul 2016 a fost, de asemenea, un an al eficientei si din perspectiva recunoasterii publice - primul Effie din portofoliul Foodwise", spune Marilena Istratescu (Managing Partner si Co-Fondator al grupului HELLO).

 

Pentru 2017, focusul grupului de comunicare HELLO il reprezinta consolidarea competentelor de food intelligence, respectiv dezvoltarea unor proiecte care sa puna in evidenta etica brandurilor si sa incurajeze comportamente responsabile pe piata, inclusiv in randul consumatorilor.

"Vorbim astazi mai mult decat oricand, in Romania si in lume, despre asumare si responsabilitate. Publicul devine tot mai sensibil la componenta etica, sanctionand sau adoptand un brand in functie de atentia pe care acesta o acorda intereselor si preocuparilor consumatorilor, iar industria food nu face exceptie", spune Marilena Istratescu.

 

In cadrul acestui demers, Grupul HELLO va lansa, in 2017, o platforma de comunicare dedicata, care va functiona ca un hub de resurse si integrator de proiecte de responsabilitate sociala.

Fondat in 2010, de catre 3 antreprenoare - Marilena Istratescu, Cristina Diaconescu-Pirlitu si Andreea Celescu - Grupul de comunicare HELLO a incheiat anul 2015 cu o cifra de afaceri de 2 milioane de euro, iar in 2016, rulajul la nivel de grup s-a ridicat la 2,8 milioane euro.

In 2016, sub brandul Foodwise, grupul HELLO a dezvoltat proiecte signature precum: “Berarul vine sa te cunoasca” (Timisoareana); “Caravana Ciucas” (Ciucas); proiectul WineWay (Halewood) - un concept store de retail de vinuri care a pus in valoare toate competentele hub-ului creativ HELLO; campania “Fromageria” (NORDIC) - dublata de o platforma de cultivare a bunului gust culinar.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FINEWISE

FINEWISE este divizia de expertiza in F&B, ospitalitate, sanatate si wellbeing a grupului de comunicare HELLO. Avand la baza viziunea ca o viata buna este o viata constienta, sanatoasa si bogata, ce incepe cu... vezi detalii »

Companii

Branduri

Festivaluri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related