2016 a fost anul in care cuvinte precum digital, experience, tehnologie, engagement au fost omniprezente in briefurile clientilor. Anvergura maxima a implementarii acestor cerinte a fost atinsa la final de an in cadrul proiectului Tara Profi desfasurat la Brasov, eveniment gestionat de Godmother din faza de concept si pana la implementare.
10 zile pline de actiune, 578 mp domuri, 10 activari digitale, 120 furnizori, 80 artisti pe scena, 1.000 cadouri pentru public, 25.000 vizitatori sunt numai cateva cifre pentru acest tur de forta.
Andreea Ropotan: "De ce a fost acest eveniment o mare provocare pentru noi? In primul rand pentru ca Tara Profi a fost construita de la zero intr-o zona complet lipsita de utilitati, lucru care a ingreunat considerabil atat activitatea de concepere si planificare, cat si implementarea propriu-zisa. Din acest punct de vedere, experienta noastra si focusul pe factorii de risc au fost ingredinte cheie ale unui eveniment care a atins si depasit toti KPI-i evenimentului.
Cu aceasta ocazie am inregistrat si noul record Godmother la numarul de furnizori contractati pentru un singur eveniment. Data fiind anvergura evenimentului, am lucrat cu 120 de furnizori locali, dar si din tari precum Polonia si Germania".
Tara Profi a adus pentru prima data in Romania robotul umanoid Nox, una din foarte putinele solutii de acest fel din piata europeana. Realizat din otel, fibra de carbon si sticla, avand o inaltime de 2,4 metri si o greutate de aproape 200 de kilograme, robotul Nox a vorbit si a dansat cu toti cei care au venit sa il vada, fiind permanent in centrul atentiei.
Cele mai apreciate activari au fost: cinema 7D, HTC Vive, Oculus Rift, consolele digitale. Au putut fi testate zeci de jocuri si aplicatii, iar la zona de cinema 7D au rulat 10 filme.
In total, pe scena Tara Profi a urcat un numar record de 50 de artisti. Multi de pe plan local, dar si nume cunoscute precum: Carla's Dream’s, Loredana, Horia Brenciu , Vita de Vie, Compact, Vunk, Lora, Les Elephants Bizarres, Aurel Tamas, Alb Negru si Bosquito etc.
Profi Romania inseamna cea mai mare retea de magazine din Romania si, implicit, cea mai implicata companie din retail in viata comunitatii locale.
Luminita Bunda (Director Marketing | Profi Rom Food):
"Cele 3 valori ale Profi Romania, incredere, implicare si pasiune, sunt puse in valoare din plin la organizarea Tara Profi. Este al treilea eveniment de acest fel organizat alaturi de Godmother si suntem, ca de obicei, foarte multumiti de rezultat".
Dincolo insa de cifre, strans legat de eforturile noastre de planificare, cu back-up la back-up, ingredientul cheie este si va ramane factorul uman – o echipa de oameni bine pregatiti, care iubesc ceea ce fac si care se implica 100% in fiecare proiect.
Echipele participante:
Echipa Godmother:
Andreea Ropotan, BTL Account Director
Georgiana Vasilica, BTL Executive
Cristian Damian, BTL Specialist
Elena Enciu, BTL Executive
Roxana Malaescu, Client Service Director
Cristian Olteanu, Production Director
Gabi Niculae, Art Director
Gelu Florea – Art Director
Catalin Olaru – Copywriter
Echipa client:
Luminita Bunda, Director Marketing | Profi Rom Food
Vlad Marginean, Specialist Marketing | Profi Rom Food
Claudia Gheorghita - Specialist Marketing | Profi Rom Food