Toni Delaco: Nu am dat niciodata niciun leu nici Antenelor si nici Romaniei TV. Si nici nu o sa dau

Toni Delaco: Nu am dat niciodata niciun leu nici Antenelor si nici Romaniei TV. Si nici nu o sa dau

Despre etica si responsabilitatea brandurilor, in aceasta perioada tumultoasa, s-a scris mult pe IQads: Liste, polemici, interviuri cu oameni din industrie, ba chiar si o dezbatere organizata de Frontline, ale carei concluzii le puteti citi aici

Una din intrebarile insistente ale acestei perioade a fost aceasta: de ce nu isi asuma o pozitie brandurile din Romania? Cele care si-au scos reclamele de pe cele doua televiziuni, de exemplu? Sau cele care nu se promoveaza acolo?

Raspunsurile au completat o paleta larga de nuante, pe aceeasi idee: le este teama sa abordeze un subiect controversat, brandurile nu fac politica si nici nu trebuie, scopul publicitatii este sa vanda si sa ajunga la consumatori etc.

Iata insa ca exista un brand in Romania care ia o pozitie vizavi de acest subiect delicat. 

Toni Delaco, intr-un post pe Facebook, face o declaratie tulburatoare, dupa cum urmeaza:

E martie, se intorc pasarile calatoare. Am vazut acum ca televiziunile alea, de unde s-au retras o gramada de branduri in perioada protestelor, isi recapata clientii.

Chiar si unul din competitorii nostri a aparut pe ambele canale, acum ca strada nu mai este atenta.

Vreau sa va spun atat: nu am dat niciodata niciun leu nici Antenelor si nici Romaniei Tv. Si nici nu o sa dau.

Nu sunt decent doar 1 luna, sunt decent de 10 ani de cind m-am apucat sa imi fac reclama la televizor, ca baietii mari.

Va pup si va urez o zi superba. Eu tocmai mi-am dat seama, inca o data, ca o afacere cu bun simt merge mai bine decat una care nu se gandeste decat la profit.

Competitorul la care se refera acesta, Hochland, este unul din brandurile care s-au intors pe Antena 3 si Romania TV, dupa ce au scazut presiunile. 

Potrivit monitorizarilor din prime time, intre 27 februarie - 05 martie:

pe Antena 3: HOCHLAND - 5 difuzari - 3.5 GRP 30 sec (18-49 urb+g) - 125 secunde;
pe Romania TV: HOCHLAND - 2 difuzari - 0.9 GRP 30 sec (18-49 urb+g) - 50 secunde.

Intre 6 si 12 martie, in prime time:

pe Antena 3: HOCHLAND - 7 difuzari - 2.8 GRP - 30 sec (18-49 urb+g) - 175 secunde;
pe Romania TV: HOCHLAND - 4 difuzari - 1.5 GRP - 30 sec (18-49 urb+g) - 100 secunde.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related