Se dau 800 de cani cu branding Bioderma. Se cere un concept de creative gifting, directionat catre partenerii traditionali ai companiei. Ideea castigatoare este propunerea de marketing experiential oferita de Perceptum, agentia de marketing ce desfasoara pentru Bioderma campania de promovare si educare “Realitate sau mit? O poveste Atoderm cu final fericit”.
Pornind de la cani, Perceptum creeaza un univers multi-senzorial, menit sa puna in centrul mesajului transmis nu brandul, nu produsele, ci persoana care primeste acest cadou, cu valorile ei cei cele mai autentice, cu motivele ei de fericire.
"Marketingul emotional a devenit o componenta vitala in strategiile de brand awareness si brand trust. Cu atat mai mult, cadurile oferite trebuie gandite in asa fel incat sa impacteze puternic zona emotionala si intotdeauna in mod pozitiv. In acest sens, ne-am dorit ca fiecare destinatara in parte sa primeasca, nu o simpla cana, ci “Cana de fericire Bioderma”, care sa poata deveni un accesoriu de zi cu zi in viata ei, un prilej de a savura cele mai frumoase momente", spune Raluca Ghilea (Director Executiv Perceptum).
Cum s-au transformat, concret, cele 800 de cani in tot atatea povesti despre fericire? Alaturand fiecarei cani 4 plicuri de ceaiuri selectionate, cu mesaje personalizate si o scrisoare de multumire din partea Bioderma. Fiecare plic de ceai a reprezentat cate un element esential care aduce fericirea in viata noastra, a fiecaruia: iubirea, calatoriile, timpul petrecut cu cei dragi, pasiunile.
Echipa de campanie: Raluca Ghilea – Head of Strategy, Corina Musat – Project Manager, Luana Muresan – Concept & Copywriting, Petronela Nita – Visual design (Perceptum); Florina Puiu – Marketing Manager, Adina Manaila – Trade Marketing Manager (Bioderma Romania).