2Performant s-a calificat in cursa pentru Liga celor 15 companii unice pentru cresterea economiei romanesti

2Performant s-a calificat in cursa pentru Liga celor 15 companii unice pentru cresterea economiei romanesti

2Performant Network candideaza pentru un loc in proiectul “Made in Romania: liga celor 15 companii unice pentru cresterea economiei romanesti” derulat de Bursa de Valori Bucuresti. Acesta este un proiect unic in istoria pietei de capital romanesti, organizat pentru a identifica si sustine viitoarele motoare ale economiei locale si regionale.

Cele 15 companii finaliste vor intra in “Liga BVB“, un program special de mentorat oferit de Bursa de Valori Bucuresti si partenerii sai. In perioada aprilie – noiembrie 2017, Bursa de Valori Bucuresti, impreuna cu partenerii sai vor oferi sprijin si mentorat companiilor finaliste, oferindu-le training-uri, workshop-uri, crearea de retele si oportunitati de dezvoltare a afacerilor, care vor avea ca scop stimularea cresterii si dezvoltarea organica a companiilor.

In aceasta etapa a proiectului, Comitetul de Nominalizare al proiectului, format din 12 experti locali din industrie a nominalizat o lista scurta de 50 de companii (din peste 160 inscrise). Din aceasta lista, 14 vor fi selectate de un Juriu special, iar o a 15-a va fi selectata prin votul publicului. Votul poate fi exprimat AICI, pana pe data de 19 martie.

2Performant este 100% Made in Romania. A inceput ca un start-up de succes, castigator la NetCamp 2008, cu cresteri anuale de minim 2 cifre de la lansare si pana acum. In 2010 a inregistrat o cifra de afaceri de 100.000 de euro, ajungand in 2016 la 2.400.000 euro.

 

Fiind o companie de tehnologie, aceasta dezvolta si opereaza un marketplace de performance marketing destinat in primul rand comertului electronic (publicitate platita doar pentru vanzarile generate). 2Performant functioneaza dupa un model de business transparent, orientat catre generarea de valoare pentru toate partile implicate. Astfel, mii de oameni castiga bani colaborand de la distanta atat cu branduri globale cat si cu start-up-uri, indiferent de varsta, educatie, experienta anterioara sau locatia in care isi desfasoara activitatea.

Ca lider de piata in Romania, 2Performant intermediaza, in prezent, in medie peste 5.000.000 clickuri si 60.000 vanzari lunar.

Cu investitii in tehnologie de jumatate de milion de euro in ultimii 4 ani, compania a generat peste 2.4 milioane de vanzari pentru peste 500 de clienti (printre care se numara Elefant, Orange, Vola, Avon, Noriel, Zoot, Evomag, Answear, Vodafone, Carturesti, Miniprix si multi altii), in valoare de peste 100 de milioane de euro. In plus, a dezvoltat parteneriate constante de ani de zile cu Google Romania, InternetCorp, Gala Premiilor in Ecommerce si IAB Romania.

Pentru a sustine 2Performant in aceasta cursa, cei interesati pot vota pe aceasta pagina.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related