go 2 markets, companie specializata in aducerea pe piata din Europa de diverse produse si solutii inovatoare, a introdus la finalul anului 2016, un nou tool ce face munca marketerilor mult mai usoara. Este vorba despre Selectivv, o platforma dedicata exclusiv ‘micilor ecrane’, respectiv publicitatii in aplicatiile de pe telefonul mobil sau tableta.
"Ne bucuram foarte mult sa constatam ca exista si in Romania companii suficient de curajoase incat sa abordeze noi nise de comunicare a mesajului lor, si nu doar clasicele metode digitale. Este momentul ca fiecare specialist ce se ocupa de promovarea imaginii si serviciilor firmei sale, sa descopere si sa isi extinda instrumentele folosite, astfel incat sa asigure o raspandire eficienta a mesajului de marketing catre publicul tinta. Selectivv vine cu targetari standard, specifice zonei online, dar in acelasi timp si cu diferentiatiori versus advertisingul digital traditional", declara Raluca Florea (Marcomm Manager go 2 markets).
La numai cateva luni de la lansare, Selectivv a inceput in forta anul 2017, fiind deja adaugat in portofoliul unor companii ce au un cuvant important de spus in industriile in care activeaza. Printre clientii ce au acordat deja un vot de incredere acestui instrument de comunicare se numara nume mari precum OMV, Qatar Airways, dar si firme din industria medicala precum Sanofi, jucatori din FMCG, sau din industria Telecom.
"Misunea noastra in Romania a reprezentat si reprezinta si in continuare o provocare de educare a pietei, in privinta celor mai noi tehnologii disponibile in comunicarea digitala. Sfarsitul anului trecut a constituit pentru noi perioada in care ne-am concentrat eforturile si am avut ca si obiectiv principal informarea pietei locale, prezentand produsul atat clientillor finali – companii – cat si agentiilor de media. Astfel am reusit sa aducem la cunostinta celor din industria de marketing si publicitate avantajele exponentiale pe care Selectivv le poate oferi unui business. Iata ca dedicarea noastra a inceput deja sa dea roade, si primii clienti, nume cu rezonanta pe piata, au ales sa il adauge in portofoliul de mijloace digitale de promovare. Suntem extrem de multumiti de faptul ca le-am putut rasplati votul de incredere acordat, prin rezultate peste asteptari, net superioare celor cu care online-ul clasic i-a obisnuit", mai adauga Raluca Florea.
Chiar daca si online-ul traditional asigura modalitati complexe de targetare, Selectivv vine cu o suita de parametri noi, consistenti, ce are drept efect o targetare a publicului tinta, intr-un mod smart, caracterizat prin finete. In sfarsit, studiile de piata realizate de oamenii de comunicare, listening-ul privind imaginea brandului in retelele sociale si toate acele insight-uri obtinute despre clienti, pot fi folosite la adevarata lor valoare.
Construirea portretului detaliat al utilizatorului este apoi succedata de crearea si definirea extrem de precisa a retelei de useri de aplicatii mobile, catre care va fi ulterior livrat mesajul campaniei. Secretul consta in aplicarea unei succesiuni de layere, prin care se realizeaza o filtrare si rafinare a universului de consumatori potentiali, asigurandu-se astfel faptul ca cei vizati se regasesc in profilul deja conturat prin clasicele metode de cercetare. Rezultatul? Valori impresionante ale ratei de click, tocmai datorita acestei super compatibilitati intre target si produsul promovat.
Toti cei care sunt suficient de indrazneti si doresc, la randul lor, sa fie sustinuti in realizarea obiectivelor lor de marketing din sfera digitala, pot descoperi mai multe detalii despre Selectivv accesand site-ul go2markets.eu.