Spot istoric New York Times în timpul Oscarurilor

Spot istoric New York Times în timpul Oscarurilor

Suntem în anul în care istoric apare la fiecare pas. Și nu pentru că jurnaliștii ar folosi cuvântul cu ușurință, ci pentru că evenimentele par a se precipita în acest sens. Așa cum este și spotul New York Times difuzat în timpul ceremoniei Oscarurilor, care a avut loc duminică noapte. Așa cum a fost și decizia Casei Albe de a interzice accesul jurnaliștilor de la New York Times și CNN la o întâlnire cu presa sau decizia Asociated Press și Time de a nu mai participa la același eveniment, din solidaritate.

Este primul spot pe care ziarul l-a difuzat în timpul Oscarurilor și, de asemenea, primul pe care instituția de presă îl lansează, din 2010.

Bineînțeles, președintele SUA a comentat spotul, pe Twitter, înainte ca acesta să fie difuzat:

“For first time the failing @nytimes will take an ad (a bad one) to help save its failing reputation. Try reporting accurately & fairly!”

Spotul face parte dintr-o campanie New York Times lansată azi:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related