File din evolutia unui bijutier contemporan. Georgiana Ciceo si brandul monom

File din evolutia unui bijutier contemporan. Georgiana Ciceo si brandul monom

Din septembrie si pana pe la jumatatea lui decembrie 2016, putem intui indeaproape programul Georgianei Ciceo, arhitect si co-fondator ZAIN Design expressions. In septembrie s-a hotarat sa porneasca un brand de bijuterie contemporana de la zero. Oportunitatea, un proiect al ZAIN in care designerii si mestesugarii se gaseau reciproc pentru a crea obiecte impreuna:

monom a aparut din visul meu de multa vreme de a realiza bijuterii. M-am dedicat mai multi ani altor activitati, am tot amanat si, la mijlocul unui an infernal, m-am decis sa incerc totusi marea cu degetul si sa vad daca am cum sa realizez treaba asta. [...] La un moment dat mi-am dat seama ca poate [...] ar trebui sa imi fac curaj sa fiu chiar eu unul din designerii din proiect.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related