Ne indreptam cu pasi repezi de Tango spre finalul seriei noastre despre muzica publicitarilor pe la locul de munca. Au fost doua saptamani alerte, in care Backstreet Boys si Metallica nu au mai avut nimic de impartit. Ba din contra, cum s-ar zice. Putem deduce, deci, ca ascultata in momentul potrivit, orice fel de muzica are potentialul de a face viata tolerabila. Iar in advertising, stiti si dumneavoastra, it's all about to-le-ra-bi-li-ta-te.
Si cum cei din urma vor fi cei dintai care sa ne surprinda, astazi il avem printre noi si pe Justin Beiber, un flacau foarte la moda, intelegem. Artizanul surprizei este DJ-ul nostru din aceasta zi insorita, Ana-Maria Taralunga, Senior Copywriter, Publicis Romania. Vasazica avem in continuare un creativ punandu-si muzica mai mult din ipostazele unui account; e un experiment pe care nu l-am planificat noi, dar credem ca rezultatul e reusit. Inca o dovada ca oamenii din departamentele astea nu simt atat de diferit pe cat se mai crede prin unele parti.