Avea Bob Marley o vorba: treaba cu muzica buna e ca atunci cand te loveste, nu mai simti nicio durere. Bob stia cate ceva despre durere, asa ca nu e de mirare ca posteritatea i-a pus aformismele la loc de cinste. Deci haideti sa mai ascultam niste muzica buna de prin agentii.
Cand trebuie sa imblanzesti un brief din care sa reiasa "ceva frumos" si pentru copii si pentru batrani, o scoti la capat cu un AC/DC. Thunderstruck, de exemplu. E concluzia la care a ajuns Diana Florea, Media&PR Specialist la Boomerang. Playlistul ei este o struto-camila simpatica de oldschool si Pink. Bon Jovi si Kings of Leon. Pana si Beatlesii si-au facut (in sfarsit!) loc in seria noastra, prin intermediul Dianei.
Sau, ca sa intram in joc: cand invitam pe cineva sa-si faca playlistul de publicitar, iar Beatlesii se afla in capul listei:
Cand ajungi dimineata la birou si te apuci de mailuri.
Cand trebuie sa lucrezi cu un brief unde campania trebuie sa fie "wow", target 18-65.
Cand e clar ca bugetul nu acopera nici costul creatiei.
Cand ce vor sa faca oamenii din creatie nu e chiar ce vrea clientul.
Cand ce vor sa faca oamenii din creatie e imposibil :)
Cand ajungi intr-o cearta constructiva cu CD-ul.
Cand urmeaza o sedinta cu clientul ala care nu ti-e drag deloc.
Cand clientul nu stie ce vrea, dar stie ca nu-i place ce aveti.
Cand pleci ultimul de la birou. Iar.
Cand te suna clientul sambata, pe la 19.00 si simti cum rabdarea scade vertiginos.
Cand te lovesti de stereotipul accountului-postas.
Cand cineva din afara domeniului te intreaba "ce lucrezi".
Cand incepi sa te indoiesti cu privire la viata ta de publicitar.