Activarile „In Store” au adus businessul Wave Division la 2,5 milioane de euro

Activarile „In Store” au adus businessul Wave Division la 2,5 milioane de euro

Compania Wave Division a inregistrat, la finele anului 2016, o cifra de afaceri de 2,5 milioane euro pentru toate serviciile de advertising pe care le ofera, 70 de procente din business fiind reprezentate de activarile In Store.

"Am pornit in 2001 organizand ceremonii de absolvire in licee si facultati, iar treptat am reusit sa dezvoltam servicii integrate de advertising. Am sesizat posibilitatea de comunicare cu segmentul tanar si asa a luat nastere agentia de publicitate. Atunci am dezvoltat conceptul de Sport Marketing si am promovat competitia de baschet din Romania, McDonald’s Star Game. Wave Division a reusit in acesti 16 ani sa livreze peste 4000 de proiecte integrate", declara Al Kamara (CEO Wave Division).

 

Cu cea mai mare pondere din cifra de afaceri a activarilor In Store si evenimente, Wave Division devine unul dintre liderii pietii de advertising de tip BTL din Romania.

 

Wave Division in Europa

Agentia de advertising a reusit sa livreze servicii integrate de publicitate si in afara tarii.

"Diversificarea tipului de servicii pe care le furnizam ne-au adus proiecte noi chiar si din afara tarii, cum ar fi Bulgaria sau Serbia. Cele mai cautate servicii au fost de tipul creatie, digital, online, iar cei mai multi clienti au venit din zona FMCG", continua Al Kamara.

 

Portofoliul de clienti ai Wave Division cuprinde nume din domenii variate de activitate, precum: energie electrica (Tinmar), telecomunicatii (Vodafone), FMCG (URBB, Unilever, Royal Canin, Bic, Agricola, Nespresso, Kimberly Clark)si Retail (Lidl, Park Lake, Rewe Group).

In a doua jumatate a anului 2016 Wave Division a implementat pentru un client cel mai important si de succes proiect de Back to School. Conceptul creativ s-a bazat pe strategia de a targeta atat parintii, cei care iau decizia de cumparare, cat si copiii, cei care influenteaza decizia parintilor.

Prin mesajul de brand al proiectului s-a comunicat catre parinti, iar prin activarile din magazine s-a comunicat catre copii. La final s-a reusit derularea unui proiect de succes la nivel national, in care cei mici au putut sa viseze la meseriile oamenilor mari.

Al Kamara: "Ne plac clientii curajosi"

Compania isi trateaza egal partenerii cu care lucreaza si le acorda timp, rabdare si intelegere. “Clientii nostri favoriti sunt cei care ne pun la treaba. Ne plac provocarile si clientii curajosi, deschisi pentru schimbare. Nu am fost si nici nu vom fi adeptii unei anumite zone de confort, drept urmare continuam sa intrecem asteptarile clientilor nostri.

"Unul dintre clientii nostri de suflet si cu traditie ne-a condimentat toamna cu un proiect CSR de proportii, atat ca impact cat si ca desfasurare, ajuns la a 4-a editie. O zi intreaga, in parcarile a 185 de magazine din reteaua nationala, sute de copii au invatat, distrandu-se, reguli elementare de circulatie de la agentii Politiei Rutiere.

Eforturile echipei Wave Division au fost pe masura, peste 500 de colegi (cate 3 per fiecare locatie) fiind simultan coordonati, in aceeasi zi si la aceeasi ora, la nivel national, pentru a implementa cu success Campania", povesteste Al Kamara.

 

“Conversia” – cuvantul anului 2016 la Wave Division

Anul trecut a insemnat pentru Wave Division, anul schimbarii. Nu doar rebranding-ul firmei a fost o provocare majora pentru cei din companie, ci si eficientizarea convertirii investitiilor in publicitate ale clientiilor Wave Division in vanzari directe.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related