[Schimbari in media] Mihaela Ganea (Spoon): Mediul digital a contribuit la o apropiere a agentiilor de media cu cele de creatie

[Schimbari in media] Mihaela Ganea (Spoon): Mediul digital a contribuit la o apropiere a agentiilor de media cu cele de creatie

Acum vreo doua saptamani incepusem sa vorbim despre noul rol pe care il au agentiile de media in creatia campaniilor si trendurile care se intrevad in acest domeniu. Ne-am oprit brusc si am fost aruncati in actualitatea din jur. 

Revenim, acum, treptat, la reclamele noastre. Si continuam discutia despre mixul de media cu Mihaela Ganea, Head of Digital Spoon, crede ca intr-o piata media foarte aglomerata de mesaje publicitare, cu un attention span al audientei extrem de redus, va fi important ca in 2017 agentiile de media sa gaseasca noi modalitati de a integra produsul /serviciile intr-un context nou de consum media.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related