Cel.ro, magazin online romanesc, a publicat pe YouTube spotul „corupt”. Protagonistul se adreseaza unui „corupt” generic, urmarit de DNA, pe care il invita sa-si cumpere din banii de spaga un telefon de buget sau unul de top.
Tonul e presupus unul ironic. Spotul poate fi interpretat ca un pamflet, sau brandul poate fi acuzat de oportunism. Ca si in cazul Ryanair, brandul nu isi asuma o pozitie explicita, ci lasa liber la interpretare.
Transcrierea script-ului:
Esti un corupt?
Ai de dat sau de primit spaga? // Uite, am cadou de la Matusa Tamara.
Simti ca DNA-ul iti asculta telefonul? // Pleaca, ma, de-aici.
Cumpara astazi un telefon nou, de care inca nu stie nimeni.
Daca ai o spaga mica de luat, atunci fii econom si alege un telefon de buget.
Dar daca e vorba de niste autostrazi, niste retrocedari sau niste fonduri europene, nu fi zgarcit si alege un telefon de top.
Tiberiu Pop, CEO cel.ro, si-a asumat pe profilul sau de Facebook realizarea clipului. Pagina cel.ro a republicat videoclipul.
cel.ro se alatura brandurilor locale si globale care au comunicat pe tema dezbaterii despre OUG 13/2017, impotriva careia se protesteaza in Piata Victoriei incepand cu 31.01.2017. Dintre acestea, amintim: eJobs si anuntul „Romani Implicati si Liberi”, Patru Maini si promisiunea de a renova penitenciarele pro-bono si Ryanair cu o „alta intrebare”.