Elibereaza increderea, o campanie cross-channel de educare si informare despre lentilele de contact AirOptix, marca Perceptum

Elibereaza increderea, o campanie cross-channel de educare si informare despre lentilele de contact AirOptix, marca Perceptum

Distribuitor la nivel national al lentilelor de contact Alcon, Optimed si-a dorit o campanie de comunicare online care sa aduca un boost de notorietate acestor produse, sa sporeasca increderea publicului tinta in lentilele de contact si sa genereze noi purtatori, directionand consumatorii din online in offline, in centrele si magazinele partenere Optimed.

Conceptul creativ propus de Perceptum a raspuns cel mai bine provocarilor de marketing setate pentru campanie, pe o piata dificila si restransa, cum este cea a lentilelor de contact in Romania.

Prin headline-ul propus, “Elibereaza increderea”, prin vizualurile out-of-the box si prin mixul de promovare multi-channel care a inclus website, articole educationale, blogger outreach campaign, celebrity endorsement, social media buzz, in-store marketing, concurs cu premii la nivel national, Perceptum a reusit sa atinga obiectivele de campanie: brand awareness pentru gama de lentile de contact AirOptix, cresterea reputatiei pozitive a lentilelor de contact printr-o comunicare bazata pe performantele unice ale lentilelor AirOptix, cresterea engagement-ului potentialilor utilizatori, generarea de noi leaduri.

 

Astfel, pentru publicul tanar, experienta pozitiva impartasita prin testimonialuri, imaginile de impact, provocatoare, precum si tentatia unor premii generoase, a reprezentat un mix de comunicare ce a creat in jurul lentilelor de contact o poveste credibila, atragatoare, care a contribuit si va contribui, in timp, la cresterea interesului pentru purtarea lentilelor de contact.

 

Cheia strategiei de continut a website-ului creat pentru a sustine campania, s-a numit “experience-oriented content”. Website-ul a comunicat informatii legate de lentile de contact pornind de la beneficiile lentilelor in viata celor care le poarta. Site-ul nu s-a centrat pe produse, ci pe utilizatori, pe experienta lor ca purtatori, sau viitori purtatori de lentile de contact.

 

Fiind conceputa, in primul rand, drept o initiativa de educare a publicului in privinta utilizarii lentilelor de contact, campania "Elibereaza increderea" a integrat in website-ul vreaulentile.ro continut dinamic, centrat in jurul miturilor si prejudecatilor care exista despre purtarea lentilelor de contact. Astfel, unul dintre obiective a fost clarificarea acestor idei gresite, oferind publicului acces la informatii reale, verificate, singurele care pot sta la baza unor alegeri corecte.

"Cea mai mare provocare, pentru noi, a fost piata de optica din Romania. O piata neprietenoasa cu lentilele de contact, plina de temeri si preconceptii. Asadar, inainte de a influenta decizia de cumparare, aveam nevoie sa influentam decizia de schimbare. Astfel, am reusit sa contribuim la educarea si informarea publicului prin eforturi de marketing care s-au intersectat in puncte strategice, on si offline, prin glasul bloggerilor care au purtat, unii pentru prima oara, lentile de contact Airoptix, prin endorsement din partea unor vedete, prin atractivitatea premiilor puse in joc, prin mecanismul de concurs astfel gandit pentru a aduce publicul in online, unde s-a familiarizat cu beneficiile Airoptix, apoi in offline, in reteaua de centre de optica partenere Optimed, apoi iar in online, sa afle daca au castigat premiile campaniei. Campania a fost astfel gandita pentru a da intalnire publicului in cat mai multe puncte (si toate tentante) pe parcursul calatoriei de cumparare."
Raluca Ghilea (Director Executiv Perceptum)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related