[Later Edit] Am inlaturat din acest text datele referitoare la audientele detaliate per spot/brand/client. Am obtinut datele respective ca urmare a solicitarii facute de catre IQads catorva agentii media din piata, care ne-au transmis rapoarte pe intervalele cerute de noi.
Dintr-o notificare a ARMADATA SRL prin care aceasta sustine ca este titularul drepturilor de autor asupra datelor privind Serviciul National pentru Masurarea Audientelor TV, trimisa catre noi [Blue Idea: IQads & SMARK], prin casa de avocatura PELIFILIP, intelegem si precizam ca datele de audienta la nivel de spot emana de la serviciul Serviciul National pentru Masurarea Audientelor TV.
Datorita solicitarii din notificarea mentionata, am inlaturat audientele detaliate per spot/brand/client.
Nu vrem sub nicio forma sa lezam vreun drept al ARMADATA SRL, mai ales in contextul temei "Etica in publicitate" pentru care militam.
____________________________________________________________________________________________
Tehnocrații (Iohanniștii, Sorosiștii, Oengiștii) vor să preia țara ”prin forță, nu prin vot”. Președintele "asmute o parte a populației împotriva alteia". Violență extremă.
Acestea au fost mesajele prin care Romania TV a redat protestul de ieri, din 50 de orașe din România, dar și din alte țări, la care au participat 300.000 de români.
"Suntem într-o stare de teamă, de frică, ți-e frică să ieși pe stradă", a declarat Corina Drăgotescu, potrivit unui articol Pressone, care arată cum s-au văzut evenimentele la acest post de televiziune.
Sursa capturii: Pressone.
Paginademedia observă că nici RTV, nici Antena 3, nu dau numărul participanților la proteste.
Burtiere România TV, potrivit Paginademedia:
Liderii patidelor perdante agită spiritele
Propaganda Iohannistă: facem revoluție
Profesor Troncotă: în piață, o turmă de ciudoși
Guvernul impus legitim blochează sistemul securist.
Tehnocrații vor la putere prin forță, nu prin vot
Tehnocrații și fanii lor fac circ la Guvern.
Sursa capturi: Paginademedia
Hotnews scrie, de asemenea, despre cum s-au văzut protestele la posturile de știri:
Bogdan Chirieac: Daca se transforma Piata Victoriei in Maidan, se va intampla ca la Maidan (...) unde s-a spart Ucraina. Daca lucrurile degenereaza, acolo se va ajunge.
Brandurile care s-au promovat in pauzele publicitare ale emisiunilor Romania TV: (vezi nota de la inceput)
Lista brandurilor:
- ALEVIA
- ANGHIROL
- ANTINEVRALGIC
- ARTROCALM
- ASPASIA
- AUTO SCHUNN
- BELVITA
- BERES DROPS
- BIOFLU
- CAFFETIN - ANALGEZICE
- CIF
- CLEAR
- CLIMENUM
- CLINSIN MED
- COLDREX (OMEGA PHARMA)
- DELIKAT
- DELMA
- DETRICAL
- DICARBOCALM
- DOMESTOS WC - AIR FRESHNER
- DR. OETKER - PUDDING
- DULCOLAX
- EDITURA ORIZONTURI
- ESSENTIALE
- FARINGOSEPT
- FERRATUM
- FORD
- FORTIFIKAT
- FOX - MEZELURI
- GRIPOVIT
- HEPATOPROTECT
- IBALGIN JUNIOR
- KEBENE PLUS
- LACALUT
- MALTA TRAVEL
- MATACHE MACELARU'
- MAXIMAG
- MILKA
- MUCOCONTROL
- MUCOSOLVAN
- NERVOCALMIN
- NOROC
- OMO - GAMA
- OSCILLOCOCCINUM
- OTI - SACI MENAJERI
- PARASOFTIN
- PARUSAN
- PATE SCANDIA
- PENNY
- RECUPAR
- SALVIASEPT KIDS
- SANYTOL
- SC COTNARI SA
- SELGROS
- SENNALAX
- SENSI BLU
- SPEED TAXI
- STODAL
- SUAVINEX
- TENSOVAL
- TRIFERMENT
- TUGRISS
- VEDIXIN
- VEL PITAR
- WINMASTERS
- Amintim ca, chiar dupa primul protest, din 22 ianuarie, a aparut un apel care cere brandurilor sa nu mai sustina, prin bugetele media, televiziunile care se abat de la normele jurnalistice.
- Oamenii din industrie au dezbatut aici.
- Iar companiile care au difuzat spoturi in zilele anterioare sunt aici (30 ian) si aici (31 ian)
-------
Acest articol face parte din seria editoriala "Etica in publicitate"