Într-o piață mai competitivă ca niciodată – cu adversari noi, în domenii cunoscute și suprasaturate sau noi și neexplorate, cu noi furnizori, noi audiențe și noi tehnologii – provocările în marketing sunt mai presante decât au fost vreodată, iar generarea de lead-uri vine ca o soluție naturală și necesară pentru creșterea numărului de conversii de calitate, dar și pentru extinderea bazei de date de prospecți.
În contextul cererii din ce în ce mai mare a acestor date din partea clienților săi, Create Direct a dezvoltat, adaptat și testat o gamă de servicii care să faciliteze livrarea unor rezultate complet măsurabile și transparente și care să aducă noi prospecți sau reactivarea celor existenți. Totul prin strategie, conținut, media online, testare, optimizare și analiză.
Cosmin Lăcătușu (Managing Director, Create Direct): "Create Direct a dezvoltat pentru clienții săi, de-a lungul timpului, o serie de soluții prin care să le fidelizeze și să le recompenseze acestora consumatorii sau partenerii de afaceri. Prin Qualidz completăm această serie de soluții, consolidând baza de date și generând lead-uri și conversii de calitate prin crearea unor campanii de comunicare online, apoi prin optimizarea continuă și analiza acestora. Închidem, practic, cercul serviciilor de care clienții nostri au nevoie pentru o interacțiune ideală cu target-ul lor: generare leaduri – client - fidelizare. Punem în practică diferite abordări în funcție de fiecare afacere în parte și urmăm întotdeauna același proces."
Cum funcționează?
La nivel de execuție, procesul constă în trei pași majori ce trebuie urmați:
- Analiză și planificare (obiective, provocări și oportunități, etape de atins, bugete)
- Transformarea ideii (crearea strategiei și a ideii principale, mesajelor și cuvintelor cheie, și a landing page-ului care să conțină informațiile de prezentare ale produsului respectiv și formularul de colectare a datelor vizitatorilor) și adaptarea mediilor de comunicare online la tipul de target vizat (AdWords, GDN, social media, SEO, email marketing, marketing-automation, remarketing, mobile marketing).
- Optimizarea continuă a acțiunilor, prin urmărirea zilnică a progresului fiecărei campanii – identificarea și fine tuning-ul celor mai de impact medii de comunicare și canalizarea investițiilor în acele direcții.
Cum colectăm lead-urile?
Odată intrați în baza de date, urmează etapa de validare a noilor veniți, aceștia urmând să fie contactați din nou în forma cea mai adecvată (Call Center, Email Marketing, SMS, Marketing Automation) pentru obținerea de informații suplimentare importante pentru client.
Cosmin Lăcătușu (Managing Director, Create Direct): "Avantajul principal constă în faptul că dispunem de un întreg sistem integrat de comunicare online, offline și mobile, care, împreună cu criteriile de segmentare și targetare aplicate, atinge prospecții cu mesajele campaniei, și de soluții de validare și analiză în timp foarte scurt prin marketing automation sau call-center. Ca rezultat, clienții nostri obțin o bază de “hot prospects” interesați de afacerea lor. Adică, o mică mină de aur. Evident că, pe lângă o bază de date consolidată, obținem și insight-uri importante în urma analizelor și a rapoartelor de campanie efectuate, ce pot fi folosite de către client ca bază pentru următoarele acțiuni și pentru o targetare mai exactă."
Generarea de lead-uri este, fără îndoială, metoda cea mai potrivită de a crea sau extinde portofoliul de clienți. Qualidz oferă soluția pentru toate provocările aduse de interacțiunea cu prospecții sau clienții, dar și posibilitatea de a customiza și optimiza felul în care clienții cunosc și interacționează cu brandurile.
Portofoliul de clienți Qualidz cuprinde deja clienți importanți din industria locală și internațională, dintre care amintim Dent Estet, Dow Seeds, Saint Gobain sau Xerox.