BRD și FCB Bucharest, un parteneriat pentru încurajarea planurilor îndrăznețe

BRD și FCB Bucharest, un parteneriat pentru încurajarea planurilor îndrăznețe

Cele mai pline de bucurie și magie împliniri sunt visurile care devin realitate, în ciuda tuturor obstacolelor. Aceasta este filosofia din spatele celor mai noi campanii BRD-Groupe Société Générale, Duși cu cardul și #UnPicDeAjutor, campanii ce poartă semnătura creativă a FCB Bucharest.

Agenția a devenit partenerul BRD în urma unui pitch câștigat în vara lui 2016, a cărui principală provocare a fost de a reuni comunicarea de brand și pe cea de produs a BRD sub un obiectiv comun: acela de a inspira și încuraja oamenii să își urmeze până la capăt dorințele, pentru a-si atinge potențialul.

"Vrem să comunicăm într-un mod original, inteligent și chiar îndrăzneț cu toate categoriile de public și am ales FCB pentru că avem încredere în capacitatea lor de a inova și a duce mesajul nostru de dezvoltare acolo unde ne dorim", a spus Flavia Popa (Secretarul General al BRD).

 

Pentru că un nou an este prilej de noi planuri curajoase și promisiuni pentru copiii de toate vârstele, BRD-Groupe Société Générale și FCB Bucharest au sărbătorit intrarea în 2017 cu #UnPicDeAjutor motivațional, o campanie de imagine lansată pe 1 ianuarie. Spotul spune povestea unei fetițe de 10 ani, Eva, care reușește să își îndeplinească visul de a construi un robot prin perseverență și #UnPicDeAjutor.

 

Deși la început toți din jur se îndoiesc de reușita protagonistei, atât copiii din cartier, cât și poștașul care îi expediază scrisoare după scrisoare către diverse institute și laboratoare de robotică, Eva nu se lasă descurajată de atitudinile neîncrezătoare. Pe parcursul poveștii, poștașul devine un aliat și, în final, scrisoarea de mulțumire îi este înmânată acestuia prin intermediul brațului robotic devenit de-acum realitate.

 

Campania #UnPicDeAjutor a venit la puțin timp după lansarea campaniei de produs Duși cu cardul, în care cardul de credit în 18 rate cu dobânda zero oriunde, pentru orice fel de dorințe și orice portofel, este soluția-vedetă fie că vorbim de plata unei noi perechi de jeans, a unei vacanțe sau a unei noi canapele DYI. Campania are formatul unui micro-serial plin de umor, cu situații din viața de zi cu zi, mai mult sau mai puțin obișnuite, în care personajele găsesc soluții de achiziție smart la orice dorință de pe lista de cumpărături.

 

"Întotdeauna căutăm să aducem ceva nou în comunicarea produselor și serviciilor noastre, să le contextualizăm diferit, integrându-le în universul de zi cu zi al clienților noștri și făcându-le ușor de recunoscut, iar FCB ne-a dat satisfacție din acest punct de vedere", a declarat Gabriela Simion (Director executiv, Marketing și Managementul Produselor, BRD).

 

"Pornind de la tipologiile diverse de public și de la filosofia de brand a BRD, în centrul ambelor campanii se află dezvoltarea personală și experiențele câștigate atunci când încerci cu adevărat să obții ce îți dorești. Fără teama de eșec și fără să renunți prea devreme. Astfel, din unghiul potrivit, o canapea DYI poate oricând să fie admirată și apreciată drept artă post-modernă – ca într-unul dintre cele 5 spoturi ale campaniei Duși cu cardul –, iar o fetiță de 10 ani reușește să construiască un robot în ciuda mai multor factori potrivnici ce ar putea descuraja orice adult. Oricare ar fi intriga, ceea ce contează cu adevărat este experiența care te îmbogățește. Copilul din tine are în continuare dorințe, pasiuni și visuri, iar tu îi datorezi să nu le abandonezi - ci să le împlinești ca un adult, cu soluțiile potrivite", a declarat Claudiu Dobriță (Creative Director FCB Bucharest).

 

Ca o dovadă în plus că atunci când te dedici cu adevărat unui vis, găsești până la urmă și susținerea necesară, la începutul acestui an, BRD a aflat că echipa heRObotics din Timișoara, calificată în finala Concursului Internațional Zero Robotics organizat de NASA și Agenția Spațială Europeană, are nevoie de finantare pentru a ajunge în următoare etapă a competiției.

Astfel, compania a decis să acorde #UnPicDeAjutor, iar cei 4 membri ai echipei (calificate a șasea dintre cele 14 finaliste ale concursului) își împlinesc visul de a ajunge în Massachusetts, pentru a construi roboți și a încerca să schimbe lumea, exact ca personajul principal din spotul BRD de Anul Nou.

 

Echipele participante:

Echipa BRD: Flavia Popa – Secretar General, Gabriela Simion – Director Executiv Marketing si Managementul Produselor, Mircea Tomescu – Director de comunicare

Echipa FCB Bucharest: Claudiu Dobriță - Creative Director, Alecsandra Roman - Head of Strategy, Wanda Hutira - Senior Art Director, Dragoș Raicu - Head of Copy, Andrei Constantinescu - Art Director, Patricia Bîea - Copywriter, Andreea Cârciumaru - Account Director, Alexandra Rus - Account Manager, Oana Dănilă - Account Manager, Liana Negrea - Senior Account Executive.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related