Stii ca ai nevoie de muzica pentru a trece mai usor prin aceasta jungla necrutatoare numita viata, dar nu mereu stii *de care* muzica ai nevoie. Cand te simti deznadajduit ca un coleg ti-a mancat din frigider sendvisul cu unt si mortadella, ce faci? Simti ca i-ai da cu Parazitii in cap? Sau cauti coloana sonora de la ZenTV si nu mai vorbesti cu nimeni toata ziua? E greu, e trial-and-error, e shuffle.
Asta daca nu lucrezi in advertising. Oamenii astia stiu exact ce simt in orice moment al zilei. Te enerveaza un client? Vangelis. Aia din creatie o fac iarasi pe eroii neintelesi? R. Kelly, evident. Si tot asa.
Anda Andrei, senior account manager la Kubis Interactive, de exemplu, simte ca Giana Nannini intra de minune atunci cand CD-ul se pune de-a curmezisul ideilor sale. Iar piesele lui Peppino Gagliardi sunt apucaturi selecte, la care Anda se deda numai la ocazii speciale: nunti, botezuri, interviuri cu IQads.
Cand ajungi dimineata la birou si te apuci de mailuri.
Cand trebuie sa lucrezi cu un brief unde campania trebuie sa fie "wow", target 18-65.
Cand e clar ca bugetul nu acopera nici costul creatiei.
Cand ce vor sa faca oamenii din creatie nu e chiar ce vrea clientul.
Cand ce vor sa faca oamenii din creatie e imposibil.
Cand ajungi intr-o cearta constructiva cu CD-ul.
Cand urmeaza o sedinta cu clientul ala care nu ti-e drag deloc.
Cand clientul nu stie ce vrea, dar stie ca nu-i place ce aveti.
Cand pleci ultimul de la birou. Iar.
Cand te suna clientul sambata, pe la 19.00, si simti cum rabdarea scade vertiginos.
Cand te lovesti de stereotipul accountului-postas.
Cand cineva din afara domeniului te intreaba ce lucrezi.
Cand pleaca accountul in vacanta.
Cand agentia si clientul sunt fericiti impreuna.
Cand trimiti mailul Coloana sonora a vietii de publicitar la IQads.