Dezbatere. Serban Alexandrescu si boicotul brandurilor: Trebuie sa ne raportam diferit la o lume diferita si sa ne schimbam in consecinta comportamentul la nivel social si profesional

Dezbatere. Serban Alexandrescu si boicotul brandurilor: Trebuie sa ne raportam diferit la o lume diferita si sa ne schimbam in consecinta comportamentul la nivel social si profesional

Dezbaterea vizavi de rolul si responsabilitatea brandurilor fata de mediul in care se promoveaza, continua. Serban Alexandrescu ne-a trimis poza de mai sus pentru o ilustrare reprezentativa a pozitiei lui in aceasta dezbatere.

El nu crede ca singurul scop al brandurilor este acela de a vinde, mai ales in contextul in care acestea se mandresc cu actiuni de CSR. Responsabilitatea sociala trebuie dusa pana la capat, spune ownerul Headvertising, care a avut astfel de discutii cu clientii sai.

Mai mult, mediul in care te promovezi, spune ceva despre tine. E important si necesar sa iei in calcul lumea in schimbare, criza fake-news-ului in care ne aflam, si sa gasesti o solutie potrivita. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related