[Schimbari in media] Daniel Ene (OMD Romania): Un mix ideal nu este intotdeauna cel demonstrat matematic sau statistic

[Schimbari in media] Daniel Ene (OMD Romania): Un mix ideal nu este intotdeauna cel demonstrat matematic sau statistic

Impactul si eficienta unei campanii vine din sinergia creatie + media, spune Daniel Ene, COO OMD Romania. De aceea, agentia de media din care face parte este implicata pe tot parcursul dezvoltarii campaniei, de la initiere si pana la implementare.

Rolul mediei creative este cu atat mai important cu cat, spune Daniel Ene, consumatorul nu are timp, nu are rabdare si nu-i pasa de publicitate, poate chiar o respinge.

Cine o sa gaseasca solutii care sa depaseasca aceste bariere, o sa aiba succes. Pe orice fel de media.

Pe tot parcursul proiectului, de la intiere si pana la implementare. Informatiile si insight-urile de consumator gestionate de echipa de media, parametrii media si trendurile din comunicare sunt importante inca de la inceput si pot genenera directiile corecte, mai eficiente, pentru atingerea obiectivelor de business.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related