Peste un milion de fumători adulți au înlocuit deja țigaretele cu IQOS, produsul revoluționar al PMI care încălzește tutunul în loc să-l ardă
Philip Morris International Inc. (PMI) (NYSE/Euronext Paris: PM) își reafirmă angajamentul de a crea un viitor fără fum de țigaretă. Cei peste un milion de fumători adulți care au devenit consumatori de IQOS confirmă efortul companiei de a comercializa produse fără fum la scară largă. Acestea vor înlocui, în cele din urmă, țigaretele convenționale.
Noul website Philip Morris materializează viziunea companiei asupra viitorului și a modului în care noile produse pot avea un impact semnificativ asupra fumătorilor adulți și a societății.
“Fumătorii adulți caută produse care să le ofere gustul, ritualul și plăcerea țigaretelor convenționale, dar care să conțină mult mai puține substanțe dăunătoare”, a spus Tony Snyder, Vicepreședinte de Comunicare Philip Morris International. “După mai bine de zece ani de cercetare și dezvoltare, în momentul de față avem acces atât la știință, cât și la tehnologiile necesare pentru a crea aceste produse pentru cei 1,1 miliarde de fumători.”
IQOS este unul dintre produsele fără fum ale Philip Morris si răspunde noilor cerințe și preferințe ale fumătorilor adulți. Acest produs care încălzește tutunul în loc să îl ardă a fost lansat în 2014 și va fi disponibil anul acesta în orașe importante din alte 30 de piețe la nivel global.
Începând cu anul 2008, Philip Morris a angajat peste 400 de oameni de știință și experți și a investit peste trei miliarde de dolari în cercetare si în dezvoltarea de noi produse. Rezultatele cercetărilor care au evaluat potențialul de risc al IQOS ca fiind scăzut sunt foarte promițătoare, iar compania împărtășește în mod deschis metodologiile științifice, precum și concluziile sale, pentru a fi reexaminate și verificate independent de către terți. În decembrie 2016, Philip Morris a depus o cerere pentru certificarea riscului scăzut, comparativ cu produsele convenționale din tutun (Modified Risk Tobacco Product Application - MRTPA) pentru IQOS la Administrația Statelor Unite pentru Alimente şi Medicamente (U.S. Food and Drug Administration - FDA), Centrul pentru produsele din tutun.
“Suntem optimiști în ceea ce privește viitorul și lucrăm continuu pentru a face tranziția de la produsele actuale ale Philip Morris la alternative mai puțin dăunătoare. Avem oportunitatea extraordinară de a avea un impact pozitiv asupra celor din jur, oferindu-le alternative mai bune decât fumatul, dar nu putem face acest lucru singuri. Ajutorul experților în sănătate, comunitatea științifică și autoritățile de reglementare pot accelera foarte mult procesul de tranziție de la țigarete la produse fără fum,” a continuat Snyder.
Philip Morris International Inc. (PMI) este liderul mondial al industriei de tutun, ce deține șase dintre top 15 branduri și produse la nivel internațional, ce sunt comercializate în peste 180 de piețe. Alături de fabricarea și comercializarea țigaretelor, incluzând Marlboro, brandul de țigarete numărul unu mondial, dar și al altor produse de tutun, PMI este implicat în dezvoltarea și comercializarea produselor cu risc redus (Reduced-Risk Products – RRPs). PMI folosește termenul de ”produse cu risc redus” pentru produsele care au potențialul de a reduce riscul individual și efectele nocive asupra populației, o alternativă pentru fumatul tradițional. Prin eforturi multidisciplinare în dezvoltarea de produs, dotări tehnologice de ultimă generație și parteneri științifici de top, PMI își dorește să realizeze un portofoliu de produse cu risc redus, ce va conține cât mai multe oferte care să satisfacă preferințele fumătorilor, dar care să îndeplinească toate reglementările actuale.
În 1993, Philip Morris International a deschis o sucursală în București și, patru ani mai târziu, compania a început construcția unei fabrici ultra-moderne în Otopeni. Philip Morris comercializează astăzi aproape 40 de variante de mărci și are peste 900 de angajați. Philip Morris International (PMI) sprijină reglementări cuprinzătoare a produselor de tutun bazate pe principiul reducerii substanțelor dăunătoare. În 2015, compania a lansat tehnologia IQOS pe plan local, făcând parte din strategia inovativă pentru produse cu risc scăzut.