Posibil că pe cartea de vizită a lui Clive Owen scrie „fost actor de lungmetraje, ocazional actor de seriale TV, actualmente cea mai bună alegere pentru protagonistul din short film-ul pentru brandul tău”. N-am văzut-o, dar așa bănuiesc. După ce la final de 2016 juca în short-ul celor de la BMW, acum s-a dat pe alcool, Campari, mai precis.
„Killer in Red” se numește. Dincolo de Clive, vedetă mai e și regizorul Paolo Sorrentino. Adică italianul ăla cu „La Grande Bellezza” și „The Young Pope” (lungmetraj, respectiv serial), care vine la pachet cu buzz, din câte s-a văzut până acum.
Acțiunea are loc în L.A., final de ani ’70, și e cu intrigi amoroase și glam:
Spotul face parte dintr-o campanie mai mare care se cheamă „Campari Red Diaries”, cu claim-ul „every cocktail tells a story” – presărat prin scenariu de Sorrentino pe ici pe colo, ba în gura barmanului bătrân, ba în legenda urbană care zice că Clive-barmanul făcea cocktail-uri inspirate de povestea fiecărui client.
Frumos, drăguț, DAR de ce niciun personaj nu bea din cocktal-urile alea așa de frumoase?!