Gala premiilor Top 3 ADC*RO a avut loc in aceasta seara. Conform membrilor Art Directors Club Romania, Lia Bira si Alexandru Vasile de la McCann Worldgroup Romania sunt considerati echipa anului 2016, campania Rombot, ambasador virtual al Romaniei, este desemnata „Ideea Anului”, iar NN Asigurari si Pensii este „Clientul Anului”.
Art Directors Club Romania a dat startul la inceputul anului trecut proiectului Top 3 ADC cu scopul de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitatea romaneasca. Astfel, in fiecare luna, membrii Art Directors Club Romania au ales top trei cele mai creative executii realizate de agentiile de publicitate pentru a aplauda munca de zi cu zi a echipelor de creatie si pentru a oferi industriei o oglinda cat mai fidela a nivelului la care se afla. In fiecare luna au fost selectate cele mai bune trei idei si pe baza acestora au fost acordate distinctiile din cadrul ceremoniei.
„Sunt extrem de multumit ca am reusit sa implementam Premiile anuale ADC*RO si vreau sa felicit pe aceasta cale creativii, agentiile si clientii care s-au regasit printre nominalizati si castigatori. In acelasi timp vreau sa multumesc Emei Prisca si celorlalti oameni care au gandit acest top 3 lunar ca o recunoastere a creativitatii constante, a work-ului de zi cu zi de nivel inalt. Vrem sa incurajam cat mai multi clienti sa-si doreasca sa primeasca aceasta recunoastere din partea ADC*RO, mai ales in contextul in care premiile pe care le acordam nu tin de taxe de inscrieri sau alte lucruri de acest gen, ci sunt expresia sincera a admiratiei industriei pentru a job well done. Felicitari inca o data tuturor castigatorilor”, declara declara Eugen Suman (Presedintele ADC Romania & Executive Creative Director MullenLowe).
Lia Bira, Art Director si Alexandru Vasile, Copywriter si premiant al Scolii ADC, au semnat campaniile Go Mono – Radio 21, KFC Christmas Bucket si Doza de adevar – Sprite. Go Mono a primit locul 1 in luna februarie, KFC Christmas Bucket locul 1 in noiembrie, iar Doza de adevar locul 2 in noiembrie.
In clasamentul pentru „Echipa anului”, cele care s-au pozitionat pe locul 2 si, respectiv, locul 3 sunt:
Andrei Besliu // Art Director & Rafaela Beldie // Copywriter la Headvertising si Andrei Besliu // Art Director & Catalina Ceparu - Copywriter tot la Headvertising.
Ideea anului a fost aleasa pe baza votului membrilor ADC, dintre toate ideile clasate pe locul 1 pe parcursul anului. Campania castigatoarea, Rombot, ambasador virtual al Romaniei, a fost realizata de McCann Worldgroup Romania si a ocupat locul 1 in luna decembrie a anului trecut. Echipa de creatie a fost formata din Miruna Macri, Alin Sirbu, Corina Ionita // Art Director & Ioana Zamfir, Mihai Vasile, Mihai Titirig // Copywriter.
NN Asigurari si Pensii, „Clientul Anului”, este cel care a avut cele mai multe campanii incluse in top 3 ADC in 2016: „Fetita cu Buline”, care a ocupat locul 2 in mai, „Colecta de pupici”, locul 3 in iunie, „NN la Electric Castle”, locul 1 in iulie si „Cum se fac bunicii?”, locul 2 in octombrie.
Top 3 „Clientul Anului” este completat de KFC, locul 2, si Vodafone Romania, locul 3.
Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania este cea mai densa concentratie de talente creative si lideri de creatie din industria de publicitate romaneasca. Activitatea creativa si recunoasterea publica obtinuta de membrii ADC Romania pot defini fara dificultate, traiectoria, momentele cheie si succesele industriei publicitare locale dar si regionale.
Misiunea organizatiei este de a conecta si de a aduce impreuna cele mai puternice talente creative si de a le pune la dispozitie instrumente prin care sa se manifeste cu solidaritate, generozitate si excelenta profesionala.