Viața de apoi a bannerelor și a mesh-urilor

Viața de apoi a bannerelor și a mesh-urilor
Foto: Mihai Bulai

Andreea Zaharescu, studenta in Iasi la marketing, pleaca printr-un program AIESEC in India; intra in contact cu diverse ONG-uri, vede cum se face hartie din excremente de elefant, printre altele. Se intreaba de ce nu exista si in Romania proiecte de upcycling, ca doar deseuri avem, iar informatii despre ce se intampla cu ele nu prea. Asta era in 2011. Incepand cu 2012, cu finantari de la doua competitii castigate, pune pe picioare Upside Down, un atelier care transforma bannerele, mesh-urile si prelatele de camioane in genti, portofele si alte accesorii. 

Materia prima o primesc (pro-bono) de la agentii care monteaza bannere stradale, de la organizatori de evenimente si corporatii care produc cantitati mari de astfel de deseuri. In ecuatia asta, toata lumea e multumita: Upside Down are din ce sa produca, companiile scapa de deseuri si de costurile aferente depozitarii si incinerarii lor, printr-un proiect de CSR, solul si atmosfera scapa de elementele toxice rezultate in urma procesului clasic de „tratare” a deseurilor. Cercul se-ncheie cu husele si mapele personalizate special pentru clientii corporate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Branded


Related