Publicis Romania gateste cu Whirlpool

Lansarea celui mai nou cuptor cu microunde Whirlpool se desfasoara sub sloganul 'Simte de 3 ori diferenta'

Publicis Romania va da startul campaniei de lansare a noului cuptor cu microunde Jet Chef de la Whirlpool, duminica 5 decembrie. Campania este conceputa sub forma unei caravane de demonstratii de produs in cele mai mari magazine ale partenerilor Whirlpool, pe parcursul lunii decembrie.

Sloganul campaniei, 'Simte de 3 ori diferenta', se bazeaza pe caracteristica unica a cuptorului Jet Chef care combina 3 modalitati de gatit: cu microunde, cu aburi si traditionala. 'Acest gen de eveniment este cel mai adecvat pentru sustinerea claimului campaniei, pentru ca potentialul consumator ia contact direct cu produsul si se convinge de calitatile acestuia', declara Catalin Albu, Account Manager la Publicis Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related