McDonald’s si Tribal Worldwide Romania au trimis userii in 1955

McDonald’s si Tribal Worldwide Romania au trimis userii in 1955

Mai avem putin pana cand inventam teleportarea. Binecunoscutul Burger 1955, creat dupa o reteta autentica din America anilor ’50 s-a intors la McDonald’s la finalul lui 2016.

Fiindca are o poveste demna de impartasit celor care nu lasa niciun burger bun sa treaca pe langa ei, McDonald’s si Tribal Worldwide Romania le-au oferit utilizatorilor sansa de a calatori in timp, folosindu-se de una dintre cele mai utilizate aplicatii de mesagerie din lume – WhatsApp.

 

Andreea Blejan (Digital Manager McDonald’s Romania): "Ideea din spatele campaniei de digital pentru Burger 1955 pleaca de la reteta autentica si ajunge in restaurantul din Chicago in care a inceput povestea McDonald’s. Angajamentul nostru de a oferi o experienta unica clientilor nostri s-a tradus in digital printr-o activare in care sa interactionam intr-un mod fun si in real time cu comunitatea noastra online."

 

Laura Ionescu (Head of Copywriting Tribal Worldwide Romania): "Am fi putut sa scriem mii de posturi pe Facebook despre savurosul Burger 1955 sau am fi putut sa-i insiram ingredientele intr-un landing page care sa arate mi-nu-nat. Am fi putut, dar ne-am dat seama ca dincolo de gustul autentic, farmecul acestui produs este povestea sa. Asa ca am cautat cea mai creativa modalitate in care sa o spunem si am ales WhatsApp, ne-a permis un real time simpatic cu trecutul."

 

 

Concret, activarea le-a permis utilizatorilor sa ajunga in Chicago, 1955 si sa viziteze universul brandului. Orice curios a avut ocazia sa primeasca update-uri live din acea perioada, via WhatsApp.

La capatul celalalt a asteptat John, care a stat pe chat din primul restaurant McDonald’s deschis vreodata, in Chicago, cel in care a fost lansat prima oara Burgerul 1955. L-au abordat 248 de persoane, carora echipa care l-a interpretat pe John le-a raspuns, cumulat, timp de 80 de ore neintrerupt. Personajul a fost chiar si sunat de peste 30 de ori prin voice call, fara sa poata raspunde din cauza conexiunii dificile cu anul 1955.

Activarea a durat 5 zile si a fost live la inceputul lunii decembrie.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info
Sectiunea Update cuprinde comunicatele de presa ale agentiilor si companiilor cu privire la activitatea lor, in special in domeniile comunicarii, marketingului si CSR-ului.
Update este un serviciu oferit companiilor in cadrul platformelor IQads si SMARK.
Daca esti reprezentantul unei companii si vrei sa publici un comunicat de presa prin acest serviciu, ne poti contacta aici.


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related