Mai avem putin pana cand inventam teleportarea. Binecunoscutul Burger 1955, creat dupa o reteta autentica din America anilor ’50 s-a intors la McDonald’s la finalul lui 2016.
Fiindca are o poveste demna de impartasit celor care nu lasa niciun burger bun sa treaca pe langa ei, McDonald’s si Tribal Worldwide Romania le-au oferit utilizatorilor sansa de a calatori in timp, folosindu-se de una dintre cele mai utilizate aplicatii de mesagerie din lume – WhatsApp.
Andreea Blejan (Digital Manager McDonald’s Romania): "Ideea din spatele campaniei de digital pentru Burger 1955 pleaca de la reteta autentica si ajunge in restaurantul din Chicago in care a inceput povestea McDonald’s. Angajamentul nostru de a oferi o experienta unica clientilor nostri s-a tradus in digital printr-o activare in care sa interactionam intr-un mod fun si in real time cu comunitatea noastra online."
Laura Ionescu (Head of Copywriting Tribal Worldwide Romania): "Am fi putut sa scriem mii de posturi pe Facebook despre savurosul Burger 1955 sau am fi putut sa-i insiram ingredientele intr-un landing page care sa arate mi-nu-nat. Am fi putut, dar ne-am dat seama ca dincolo de gustul autentic, farmecul acestui produs este povestea sa. Asa ca am cautat cea mai creativa modalitate in care sa o spunem si am ales WhatsApp, ne-a permis un real time simpatic cu trecutul."
Concret, activarea le-a permis utilizatorilor sa ajunga in Chicago, 1955 si sa viziteze universul brandului. Orice curios a avut ocazia sa primeasca update-uri live din acea perioada, via WhatsApp.
La capatul celalalt a asteptat John, care a stat pe chat din primul restaurant McDonald’s deschis vreodata, in Chicago, cel in care a fost lansat prima oara Burgerul 1955. L-au abordat 248 de persoane, carora echipa care l-a interpretat pe John le-a raspuns, cumulat, timp de 80 de ore neintrerupt. Personajul a fost chiar si sunat de peste 30 de ori prin voice call, fara sa poata raspunde din cauza conexiunii dificile cu anul 1955.
Activarea a durat 5 zile si a fost live la inceputul lunii decembrie.