“do you believe in more?” se cheama campania abia lansata de Nike. Muzica si dansul sunt semnate de FKA twigs, la fel si conceptul si regia. Ad-ul e cu ea si 12 tineri atleti (de la scrima la karate), care danseaza prin Mexic. E o campanie pentru Zonal Strength Tights, o pereche de colanti pentru alergat.
Nici nu conteaza neaparat ce-a vrut sa zica autorul – pentru mine, e genul ala de ad liber la interpretare, fiecare intelege ce vrea in functie de ce simte/vede el. Daca vreti, puteti sa cititi aici si aici niste statement-uri de-alea artistei britanice, prin care isi explica conceptul.
Interesante mi se par asocierea si contextul. twigs colaboreaza rar cu branduri si cand o face, sunt de-aia mari, de genul Calvin Klein Jeans si Google Glass. De fiecare data, modul de lucru e foarte bine pus la punct: teasing, multi-channel coerent (Instagram, Facebook, newsletter), sincronizare cu canalele brandului, niste media coverage bine ales, atentie la toate detaliile. Ceva de bun simt, sigur, dar de apreciat orisicat.
Contextul e ca Rihanna umple Instagram-ul si Facebook-ul cu creatiile ei pentru Puma. In timp ce adidas, la capitolul asocieri cu performeri, are o alta abordare: la kil. Iar Beyonce, cealalta artista mare de mainstream, prefera sa-si faca propriul brand de activewear, Ivy Park.
Chiar, oare ce fee are FKA twigs?