BrandFusion, compania care oferă servicii integrate de branding offline și branding digital, semnează rebrandingul celui mai important jucător din sectorul filtrelor industriale de aer. Compania ”Filtre Aer Curat” devine Eversted, apărătorul purității aerului.
Cu un istoric de peste 30 de ani, ”Filtre Aer Curat” deține prima și singura unitate de producție autohtonă de filtre industriale de aer. În 2016, noii proprietari investesc într-un proces de rebranding care să înlăture imaginea învechită a companiei și să le ofere noi oportunități de business. Compania are acum nume și slogan noi – Eversted. Viață lungă purității aerului – și o identitate de brand fresh, care să susțină comunicarea brandului.
"Odată cu preluarea business-ului am început o serie de schimbări atât în fluxul tehnologic cât și în formarea noii echipe, dar cel mai important lucru a fost necesitatea creării unui brand. Pe de o parte, o schimbare care să ne ajute să exprimăm către exterior amploarea business-ului, iar, pe de alta parte, o schimbare care să le insufle oamenilor din companie încredere. Am parcurs împreună cu BrandFusion acest proces complex de schimbare și am revigorat o activitate de producție cu peste 30 de ani de istorie - un brand autohton românesc. Acest proces de branding a reprezentat pentru noi o experiență unică pe care o recomandăm tuturor societăților comerciale care doresc să își definească identitatea. Imaginea brandului nostru este acum pe măsura performanței pe care o facem în industrie."
Vasile ENE (Director General)
Numele ales vorbește despre abilitatea companiei de a asigura constant un aer cât mai pur în spațiile închise, datorită proprietăților produselor și priceperii specialiștilor care le creează. Forma materialului filtrant din care sunt făcute filtrele de aer a fost sursa de inspirație pentru simbolul din logo, care devine și un ”device” unic de folosit în comunicarea de brand.
"În cazul Filtre Aer Curat, era evidentă nevoia de a recrea brandul și de a-l face actual. Rolul nostru a fost acela de a fundamenta această schimbare pe atribute solide, care definesc cu adevărat business-ul și care sunt importante și pentru clienții săi externi și interni. Eversted este prima barieră în apărarea purității aerului, un business stabil și puternic, precum produsele pe care le fabrică."
Mona URSU (Managing Partner BrandFusion)
Procesul de rebranding a durat aproximativ șase luni și a inclus: auditare internă și externă, strategie de brand, naming și slogan de brand, design identitate și implementare pe materiale administrative, creare materiale de comunicare externă și internă și dezvoltare website de prezentare. Noua identitate a companiei a fost dezvăluită în decembrie 2016, la evenimentul de lansare, organizat pentru angajații companiei și cei mai importanți parteneri de business.