“Realitate sau mit? O poveste Atoderm cu final fericit”, o noua campanie de educare, informare si brand awareness marca Perceptum

“Realitate sau mit? O poveste Atoderm cu final fericit”, o noua campanie de educare, informare si brand awareness marca Perceptum

Cand creatorii primei ape micelare din lume, Sensibio H2O, au avut nevoie de un concept de eveniment care sa marcheze 20 de ani de la aparitia acestui produs inovator, agentia de marketing Perceptum a adus strategia castigatoare: brand storytelling, celebrity endorsement, display holografic hi-tech si 100% emotie.

In aceasta toamna, Bioderma Romania a lansat o noua provocare de comunicare, de data aceasta pentru gama de produse dermatologice ATODERM. Perceptum a venit, din nou, cu o constructie de marketing creativ, centrata in jurul obiectivelor propuse: conceperea si implementarea unei campanii de educare despre pielea uscata, foarte uscata si atopica; demontarea miturilor despre dermatita atopica si oferirea unei abordari corecte a acestei afectiuni dermatologice; consolidarea pozitiei brandului ATODERM drept expert in ingrijirea dermatologica a pielii intregii familii.

Astfel, in luna octombrie a fost lansata campania “Realitate sau mit? O poveste Atoderm cu final fericit!”. O campanie de marketing digital marca Perceptum, ce a preluat ideea de “realitate sau mit” propusa de Bioderma Polonia si a dezvoltat-o printr-un headline creativ si un concept original de marketing digital integrat.

 

Campania ce poarta semnatura Perceptum a inclus conceperea si implementarea unui website dedicat, articole de educare si sensibilizare publicate in mediul online, precum si dezvoltarea unei strategii de Social Media engagement, prin postari personalizate pe pagina Bioderma, concursuri cu premii si, in premiera pentru piata dermatocosmeticelor din Romania, sesiuni de interviuri Facebook Live cu medici specialisti dermatologi, pe teme de interes legate de ingrijirea pielii uscate, foarte uscate sau atopice.

Pentru a activa comunitatile create in jurul unora dintre cei mai puternici influenceri online din Romania, a fost lansata, de asemenea, o campanie de blogger&vlogger outreach. In plus, pentru dezvoltarea componentei educationale a campaniei, Perceptum a adaptat o serie de clipuri video creative produse de Bioderma Polonia si le-a integrat in planul de content marketing propus. 

"Ne-am dorit, in primul rand, cresterea gradului de constientizare a importantei ingrijirii pielii folosind produse dermatologice testate si recomandate de expertii dermatologi. Am constatat ca exista, inca, foarte multe mituri legate de ingrijirea pielii atopice, precum si prejudecati legate de dermatita atopica. De aceea, am considerat oportuna demararea unei campanii de educare si informare corecta a publicului, iar strategia de marketing a agentiei Perceptum este bine punctata de actiuni ce au ca obiectiv impactul, viralizarea mesajului de brand, comunicarea personalizata si loializarea publicului prin activari creative."
Roxana Stefan (Business Unit Manager, Bioderma Romania)

 

"Pe o piata atat de competitiva cum este cea a dermatocosmeticelor, Bioderma Romania avea nevoie de un glas personalizat, convingator si clar, care sa se ridice deasupra miturilor despre dermatita atopica, deasupra informatiilor contradictorii de pe internet si sa ofere o abordare sincera, energica si avizata a acestei probleme dermatologice si a solutiilor corecte de tratament. Perceptum a adus in proiect strategii de marketing empatic si a reusit sa creeze acest glas printr-un content digital cu focus pe utilizator, pe experienta lui cu produsele si pe beneficiile resimtite pe propria piele."
Raluca Ghilea (Director Executiv Perceptum)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related