Bugăt de premii de la Moș Ardealul, numa' bune pentru creativi ocoși

Bugăt de premii de la Moș Ardealul, numa' bune pentru creativi ocoși

Pentru non-ardelenii care ne citesc, titlul s-ar traduce asa: "multe premii de la Mos Ardealul, numa' bune pentru creativi destepti". Adica cei care au stiut sa faca haz din cel mai necaz - cand ai pofta de mancare, dar nu si toate cele de trebuinta pentru a o astampara. De aia, cel mai indicat e sa tii in camara niste mancarica traditionala gata pregatita. Ce sa vezi, tocmai v-am descris si premisele competitiei de creatie lansate de Ardealul si IQads in urma cu o luna.

Iar, acum, chiar inainte de Ajunul Craciunului, Mos Ardealul vine cu sacul de cadouri.

In valoare de 6.000 RON, premiile competitiei Ardealul gatit cu fainosag merg catre trei dintre participanti, in urma voturilor publicului (pondere de 40% in scorul final) si, respectiv, notelor juriului (60%).

Amintim aici si ca juriul a fost compus din Gina Miu (Category Manager, Orkla Foods), Emilian Arsenoaiei (Partner & Creative Director, Arsenoaiei & Matasel), Ioana Proca (Client Service Director, Arsenoaiei & Matasel) si Alexandra Aliman (Project Manager, IQads).

Locul I a revenit video-ului Hai sa mergem la bunici, o poveste de Sarbatori inscrisa de Ionut Lucian Rusu, dand in vileag niste secrete bine pastrate ale bunicilor ardeleni.

 

Oale, aragaz si hota / Valeleu, Valeleu / Dar mancare nicio iota / Valeu, valeu, valeleu ne canta Divina Gospodina in clipul clasat pe locul al doilea dupa notele juriului si evaluarea publicului. Iar autorii se numesc Angela Lorincz, Daniel Lorincz si Georgiana Giurgiu.

 

Iar Alexandru Ionita ocupa locul trei in clasamentul competitieicu un video dedicat unui consultant valoros in desfasurarea programului culinar de zi cu zi al vloggerului-protagonist - Robotul cu fainosag BINI.

Lucrarile inscrise si clasamentul final sunt aici.

Pentru ca au reprezentat pe brief Ardealul (ca regiune si ca brand), cele 3 lucrari urca astfel pe podiumul galeriei creatie ca extensiei a campaniei din online "Musai de avut in camara", prima campanie dedicata conservelor cu mancare traditionala ale brandului.

Si, implicit primesc premii in bani, dupa cum urmeaza: 

Locul I: 3.000 RON;  
Locul II: 2.000 RON;  
Locul III: 1.000 RON.

Noi inaintam felicitari tuturor participantilor, alaturi de un sincer #fieca: liber la Sarbatori, sa fie cu liniste si tihna ori cu freamat si voiosie, cum v-o place voua mai tare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related