Ohoho, dragii Mosului, a fost greu, dar, iata, am gasit. Primul creativ autohton din seria noastra festiva care... prefera sa astepte Craciunul, decat sa il sarbatoreasca propriu-zis. Alina Varlanuta, Group Creative Director Jazz, spune ca in perioada aceasta, de asteptare, oamenii simt mai mult. Apoi, dupa un exces de luminite, se plang.
Cum ataci primul spot de Craciun
Anul asta am scapat. Nu a venit Craciunul in niciunul dintre proiectele mele. Semn ca Mos Craciun exista si mi-a citit lista de anul trecut :)
Relevanta
Cred ca sunt mai importante pentru agentii si client. Pentru oamenii din afara bulei publicitare nu cred ca sunt importante decat in masura in care au un carton promotional la final sau sunt parintii celor care au facut spotul.
Cum s-a schimbat Craciunul
Emotia e aceeasi, doar ambalajul in care e impachetata se tot schimba de la an la an. Ambalajele de anul acesta par mai scumpe, mai colorate, par luate de la Carturesti si nu de la metrou.
Magia reclamelor de afara
Cred ca bugetele de sub bradul nostru sunt (mult) mai mici.
Hopurile de care trebuie sa treaca ”magia”
Cand exista, magia trece peste toate hopurile.
Trenduri in Romania
Sa fie.
Afara
Sa distreze.
Cea mai frumoasa campanie de Craciun
Asta:
Pentru ca e acea emotie impachetata intr-un ambalaj de ziar.
Iubesc Craciunul, urasc Craciunul
Imi place mai mult perioada dinaintea Craciunului – asteptarea - decat Craciunul in sine. Pentru ca in toata asteptarea asta, oamenii parca incearca mai mult sa simta, sa creada.
Confiscat de consumerism?
Craciunul ti-l faci dupa chipul si asemanarea ta. Nu ni-l confisca nimeni, cel mult il dam de bunavoie si nesiliti de nimeni excesului de culori, luminite si medicamente pentru bila. Si apoi ne plangem.