2016 a scos in fata toata echipa de management si comunicare Wunderman (Ileana Badiu – Managing Partner, Joaquin Bonilla – Creative Director & Managing Partner, Tereza Munteanu - Managing Partner, Cristina Fulea – PR & Social Media Manager & Andrei Basoc - Associate Digital Lead) pe care o vedeti in poza, pentru a-i face un rezumat.
Iar rezumatul e simplu: anul acesta a fost LIVE. Ce inseamna asta si cum poti sa il pui pe pauza? Vom afla, poate, in 2017.
2016, pe foarte scurt
Schimbare si curatenie.
Cel mai urat an?
2016 a fost un an solicitant, insa nu a fost rau deloc. A fost un an al schimbarilor, in cazul nostru, care ne-au scos din acea zona de confort. A venit “la pachet” cu noi oportunitati, lucru care ne bucura.
Subiecte fierbinti
Sa incepem cu politica: alegerile prezidentiale din SUA si cele locale au reprezentat principalele subiecte de discutie.
Insa nu au generat un topic atat de relevant incat sa fie punctul de pornire in publicitate la nivel global sau local. Din pacate, doar atat.
Meme
Orange is the new black - dupa alegerile din SUA.
Slogan pentru 2016
Ne-am folosi de un proverb foarte cunoscut pentru a defini anul 2016: “Nu-ti aduce anul ce-ti aduce ceasul.“
Noutati
Aparitia curentului “LIVE” si a continutului care expira.
Prin Facebook Live, Instagram Live & stories ori Snapchat se accentueaza schimbarea paradigmei in comunicare, in toate mediile.
Cea mai apreciata campanie a agentiei
Ar fi greu sa indicam doar una pentru ca ele functioneaza diferit in functie de obiective. Mai ales ca nu stim din ce perspectiva vine intrebarea - a clientului sau a agentiei ? :)
Dar am mentiona comunicarea “Tuborg da tonul “ si campania facuta #cusuflet sub platforma “Make Change’’ - a brandului Marlboro.
Cele mai din 2016
Ne place povestea din spotul Kenzo World – "The New Fragrance" :)
O urare
“Draga 2016, iti uram sa-ti dea Dumnezeu dupa chipul si asemanarea ta”.