Pe platforma de continut Beck’s ON se intampla mereu lucruri interesante. Cu ajutorul comunitatii creative, orasele capata mai multa culoare si dinamism, iar experientele online se traiesc la fel de intens si in offline.
La inceputul acestei toamne, Beck’s a provocat tinerii sa-si lase amprenta creativitatii asupra orasului in care traiesc, prin proiectul Beck’s Urban Studio. Principalul obiectiv al proiectului a fost transformarea orasului intr-un loc de manifestare a creativitatii, iar campania s-a desfasurat in online, cu componente in offline, si a fost semnata de agentiile V8 Interactive (digital si BTL party) si CAP (PR si BTL graffitti).
O pictura murala de 360 mp
Prima provocare din Beck’s Urban Studio a fost realizarea celei mai mari picturi murale din Romania, la care au lucrat intr-un timp record 4 grafferi din grupul Sweet Damage Crew.
Dintre cele trei schite propuse pentru peretele gri de 360 mp din Regie, fanii Beck’s si-au putut vota preferata pe becks.ro/urban-studio. La finalul celor doua saptamani de votare, schita ”Listen” a iesit castigatoare, iar grafferii si-au pregatit cei 100 de litri de vopsea lavabila si cele 170 de spray-uri colorate si s-au pus pe treaba.
"Muzica si modul in care ne raportam la urban si la evenimentele zilnice ne definesc si ne individualizeaza. De aceea vrem ca in jurul nostru sa vedem un oras colorat, din care sa ne luam instinctiv energia pe care o generam prin Beck’s Urban Studio. Transformarea oraselor noastre prin arta e un pas inainte spre a trai mai intens experientele urbane".
Alexandra Butoi (Senior Brand Manager Beck’s Romania)
Un debut muzical la scena deschisa
In timp ce griul urban primea o infuzie de culoare, in Beck’s Urban Studio deja se lansa a doua provocare pentru comunitatea online Beck’s ON: identificarea unui talent muzical caruia Beck’s sa-i ofere ocazia sa urce pe scena si sa sustina un concert live. Probabil primul din viata lor artistica.
Trei trupe la inceput de drum s-au intrecut sa obtina voturile fanilor Beck’s pe becks.ro/urban-studio, iar trupa Next Ex a fost cea care a convins pe deplin, castigand astfel un loc pe scena celui mai tare party al toamnei, organizat de Beck’s intr-un pub din Regie.
Macanache. Atat.
Main act-ul party-ului de toamna al platformei Beck’s ON a fost sustinut de Macanache si trupa lui - The Putreds. Ei au marcat finalul proiectului Beck’s Urban Studio, cu un super concert sustinut pe 24 noiembrie, in Regie.
"Este o adevarata provocare sa captezi atentia acestui segment de tineri in online si cu atat mai greu sa-i faci sa treaca dintr-o interactiune digitala intr-una offline. Dar iata ca ideile creative fac casa buna cu dorinta de exprimare a spiritului urban si cu o bere indrazneata si, in final, am realizat un proiect de succes!"
Corina Angearu (Client Service Director)
Echipele implicate in proiectul Beck’s Urban Studio
Echipa V8 Interactive:
Andrei Cucoanes – Creative Director
Oana Nastase – Head of Copy
Adrian Stefanescu – Social Media Manager
Corina Angearu – Client Service Director
Iulia Bivolaru – Client Service Executive
Echipa Beck’s Romania:
Alexandra Butoi – Senior Brand Manager Premium Brands
Virginia Radu – Junior Brand Manager Premium Brands
Ioana Albu – Digital Brand Manager
Echipa CAP:
Adrian Dragan - Senior Copy
Mara Stoenescu - Group Account Director
Adrian Samson - BTL Manager
Codin Caradimu - Creative Director
Hun Attila - Senior Art Director
Echipa Zenith Romania:
Cosmina Bandui - Communications Planner
Vlad Bocean - Digital Communications Planner
Roxana Cerchez - Performance Specialist
Alina Bonta - Performance Specialist
Alexandru Ciobanu - Programmatic Specialist