La un grup de baza format din oameni deosebiti, adaugati sapte membri cu experieta si minti deschise. La ceea ce obtineti adaugati spirit de echipa, colaborare, creativitate, imaginatie si un strop de nebunie. Ceea ce obtineti este noua echipa Scala Thompson. O echipa adevarata.
Cine si ce e nou? Iata:
Vilma Ignat- Client Service Director, e nascuta putin inainte de Anul Nou. O afecteaza dependenta de cafea si publicitate. Iubeste viata si oamenii, este casatorita si are un fiu de patru ani. Inainte de a intra la Scala Thompson, Vilma a lucrat in ultimii ani la agentii ca Leo Burnett, TEMPO, BBDO si Lowe Lintas.
Ce aduce cu ea: -experienta pe urmatoarele categorii/clienti: telecomunicatii (Moldcell, Romtelecom, Cosmorom, ARTelecom); produse de larg consum (Procter & Gamble - detergenti si ingrijire personala, Johnson&Johnson - ingrijire personala, Amigo - cafea, Kraft - cafea si branza, QAB - bauturi racoritoare, Nestle - dulciuri); Bere (Tuborg, CBR/SABMiller); Servicii bancare (Raiffeisen Bank, ABN Amro); Media (Ziarul Financiar); Electrocasnice (Merloni Elletrodomestici); Retail (Germanos, Cosmo).
Extrem de motivata de provocari, Vilmei ii place sa vanda unui consumator care se dovedeste a fi din ce in ce mai cinic.
Studii pe scurt: este absolventa a Facultatii de Limbi Straine, Universitatea Bucuresti, autoarea unei lucrari de diploma despre sociolingvistica si detinatoarea unei burse la Institutul de Limbi Moderne Aplicate din Edinburgh.