McCann Erickson este agentia care ocupa in luna noiembrie atat primul loc, cat si cel de-al doilea in topul celor mai creative idei, realizat de catre membrii Art Directors Club Romania. Campaniile castigatoare au fost realizate pentru brandurile KFC si Sprite. Three este agentia care urca in top alaturi de McCann Erickson, pe pozitia a treia cu campania Zanul Antreprenor.
KFC Christmas Bucket, campania de promovare a unui nou produs, lansat in editie limitata, beneficiaza de trei spoturi TV - Salveaz-o pe mama, Salveaza-l pe tata, Salveaza-l pe Athos, ce ilustreaza eforturile depuse de membrii familiei pentru pregatirea sarbatorilor perfecte.
KFC invita astfel consumatorii sa se bucure de zile relaxante cu noul Christmas Bucket. In plus, cu aceasta ocazie, KFC lanseaza si o platforma online in care vizitatorii vor putea compune propriul colind de sarbatori pentru cei dragi.
“Spoturile imi amintesc de filmele lui Wes Anderson si atentia lui pentru detalii, iar toate trei personajele sunt savuroase si bine construite.
KFC continua sa faca work bun in stilul caracteristic. Simt ca urmeaza o luna interesanta in spiritul sarbatorilor, cu branduri care se intrec in cele mai bune idei de Craciun – si asta e bine!”, declara Andrei Bortun (CEO The Institute & membru ADC Romania)
Sprite Doza de Adevar, cea de-a doua campanie premiata, incurajeaza cosumatorii sa recunoasca adevarul gol-golut de pe dozele de Sprite. Acestea afiseaza, pe masura ce doza se incalzeste, una dintre cele 31 de combinatii de replici. Pentru curajosi, Sprite lanseaza periodic provocari de adevar pe pagina de Facebook a brandului.
Zanul Antreprenor, campanie realizata de Three pentru Banca Transilvania, il are in rolul principal chiar pe cel care a jucat rolul Zanului. De data aceasta ii prezinta adevarata identitate, iar clientii afla ca si acesta este, la randul lui, un antreprenor si client al Bancii Transilvania. Intreaga sa poveste.
[UPDATE] Urmatoarele trei mentiuni se acorda pentru ideile Miss Marion Davies - Coca-Cola (restaurarea picturii murale din Arad by Coca-Cola) – McCann Erickson, #sarbatorileinspira - Orange Moldova – Publicis Moldova si Electrecord 2016 – cu un rebranding realizat de Headvertising si o campanie de comunicare semnata Republika.