Telekom Romania si INTERACTIONS fac experientele impreuna online interactive si utile

Telekom Romania si INTERACTIONS fac experientele impreuna online interactive si utile

Ai nevoie de putin ajutor pentru configurarea router-ului? Ce coincidenta! Mai sunt cativa clienti care ar putea spune acest lucru. De aceea, Telekom si INTERACTIONS au ales o solutie simpla de a oferi consultanta intr-o astfel de problema si inca aproximativ 70 altele la fel de uzuale. Asa a aparut, inca din cursul anului 2015, proiectul Tutoriale Telekom.

Tutorialele sunt filtrate in 7 categorii in rubrica dedicata de pe site-ul telekom.ro, insa ele pot fi gasite si pe canalul YouTube sau pe pagina de asistenta. Modul cum au fost create tutorialele are la baza nevoia clientilor de a rezolva problema cat mai usor si rapid, de aceea tutorialele sunt structurate in „retete” de tip 3 pasi/ dintr-un click/ in 2 minute, comprimand in mod interactiv informatii relevante.

 

Seria de tutoriale Telekom a adunat peste 320.000 de vizualizari iar in ultimele 8 luni, acestea au crescut cu 110%. Acest lucru a contribuit la completarea rubricii „Intrebari frecvente”, a minimizat numarul apelurilor spre Infoline si mai ales, a crescut gradul de satisfactie al clientilor Telekom. Cu aceste rezultate, echipa pregateste si alte tutoriale, avand ca obiectiv sa acopere toate problemele care pot interveni in experientele clientilor.

"Cand vorbim despre experiente impreuna, nu ne referim doar la misiunea noastra de a aduce oamenii mai aproape prin intermediul produseor si serviciilor Telekom. Experientele impreuna se refera si la angajamentul intregii echipe in a fi alaturi de clienti si a-i ghida, pentru ca experientele lor cu Telekom sa fie cat mai placute.", a declarat Valentin Sulfideanu (eBusiness Senior Manager la Telekom Romania).

 

"Comunicarea online trebuie sa fie simpla, relevanta si interactiva, mai ales cand aceasta decurge in contextul unei probleme pe care trebuie sa o rezolvi rapid. Aplicam aceste principii la realizarea fiecarui tutorial si ne punem in locul clientilor, pentru ca dincolo de functiile noastre in agentie, avem aceleasi nevoi si intrebari, atunci cand vine vorba de tehnologie.", a completat Diana Angheluta (Account Director la INTERACTIONS).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related