Publicis Romania si Nurun sunt premiate cu Aur, Argint si Bronz pentru aplicatia “Plimba Ursul”, in cadrul Eurobest 2016, cel mai important festival european de creativitate. Campania a fost premiata in categoriile: Media, Promo & Activation si Direct.
"Suntem foarte fericiti de acest rezultat obtinut pe cea mai importanta scena europeana. GOLD, SILVER si BRONZE in trei categorii diferite inseamna un succes recunoscut al acestui proiect inovativ. In plus, este un alt pas pe drumul cel bun dupa castigarea titlului „Agentiei Anului” in cadrul Golden Drum si care insumeaza 64 de trofee obtinute in acest an. Sunt madru in special de faptul ca acest proiect mobile si digital native intareste parteneriatul de succes cu Nurun".
Jorg Riommi (Chief Creative Officer Publicis Romania/Publicis One)
Pe langa cele trei trofee si trei nominalizari pentru proiectul ACR & FIA, „Plimba Ursul”, Publicis Romania a obtinut, de asemenea, o nominalizare cu „Shop like a Jedi” pentru Carrefour Romania.
"Plimba Ursul" este primul joc anti-plictiseala la drum lung, in care copiii invata reguli de circulatie si sunt implicati activ in siguranta rutiera. Jocul este disponibil atat in Google Play, cat si in App Store, gratuit.
In tot acest an, Publicis si Nurun au obtinut un total de 64 de trofee si 43 nominalizari la festivaluri, precum: Cannes Lions, D&AD, New York Festivals, Effie Awards, Art Directors Club of Europe (ADC*E), AD Stars, Fibra Awards, Golden Drum, Internetics si Eurobest.
Publicis Romania/Publicis One este “Agentia Anului” la Golden Drum 2016, cel mai important festival de publicitate din Europa Centrala si de Est.