Ideea din spatele IndieFrame, un fel de Uber pentru jurnaliști: Lumea văzută prin ochii unor oameni reali

Ideea din spatele IndieFrame, un fel de Uber pentru jurnaliști: Lumea văzută prin ochii unor oameni reali

Momentan, Cecilia Valsted și Lars Brask, fondatori IndieFrame, se mândresc cu 2.000 din cele 2,5 miliarde. Majoritatea, din România. Locul în care au găsit și o companie cu care să ducă la bun-sfârșit ideea lor, trecută înainte prin câteva etape nefericite.

Cecilia și Lars sunt producători de documentare și autorii Burma VJ, nominalizat la Oscar în 2009. De altfel, ideea platformei le-a venit chiar când lucrau la acest film. 

 

După 7 ani și o implementare cu hopuri, dar final fericit, au lansat proiectul în România. Care este miza lui? De ce ar vrea oamenii să devină smartphone-reporteri? Și care e, de fapt, diferența față de celelalte platforme cu conținut video?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related