E timpul sa instituim dreptul inalienabil la surprize

E timpul sa instituim dreptul inalienabil la surprize

Daca muncesti, o sa obtii. Dar, din cand in cand, meriti sa mai si primesti. Lidl a inceput sa priveasca lumea din unghiul asta odata cu lansarea campaniei "Meriti sa fii surprins", stabilind ca avem nevoie si de alte certitudini in vietile noastre decat cea a muncii, unele mai placute sufletului. Acum ne intrebam cum sa facem lucrurile oficiale si sa instituim dreptul universal si inalienabil la surprize. Lobby, petitii, mitinguri? Teoretic, dar o operatiune trainica s-ar desfasura de jos in sus, cu o multime crescanda de oameni surprinsi, pana la toata populatia tarii, apoi a planetei. Si de ce n-ar incepe treaba asta chiar cu angajatii Lidl?

Intrebarea e retorica - treaba deja a inceput, anume in cateva puncte strategice din toata tara. Cel mai recent demers a avut loc la depozitul Lidl din Chiajna, Micutzu alaturandu-se actiunii in calitate de slujitor al cauzei surprizelor (in jargon de stand-up comedy, surprizele se numesc punchline-uri).

Marius, unul dintre cei mai eficienti comisionari ai depozitului, s-a confruntat intr-o zi cu un angajat nou si lenes. Pe langa frizura indoielnica, "Bogdan Stoica" era extrem de fidel unui sandvis cu sunca si mustar si incerca sa vanda tuturor blugi la 50 de euro. La reveal, surpriza n-a fost doar a lui Marius, ci a intregului colectiv:

 

Dar totul a inceput in Bucuresti, pe Mihai Bravu, unde mergem si noi pentru analiza urmatoarei tinte: Gabriel. Poate ati mai auzit de el, e un domn casier care, intr-o vineri la sfarsitul programului de lucru, a mai avut dispozitia de a glumi cu un client. Acel client a fost surprins. Fiind blogger, a si impartasit surpriza. Efectul de bumerang a fost activat: intr-o saptamana, bloggerul Mihai Vasilescu isi facea aparitia in acelasi Lidl de pe Mihai Bravu cu o petrecere-surpriza in buzunar:

 

Desfasurarea surprizelor a continuat in Timisoara. Subiectul: Florina, casierita la Lidl si fotbalista in timpul liber. Jucatoare de Divizia A, Florina practica fotbalul de vreo 7 ani incoace, asa ca era greu ca pasiunea ei sa treaca neobservata de colegi. Cu alte cuvinte, planificarea unui complot-surpriza in beneficiul ei a fost usoara: o partida de fotbal in timpul programului alaturi de colegi, pe un teren improvizat, si arbitrata de Helmuth Duckadam. La finalul careia - surpriza - domnul Duckadam trece insusi in poarta:

 

Urmatoarea oprire: Ploiesti. Marian, Project Manager Lidl in departamentul Achizitii de peste 6 ani, a fost saltat de mascati intr-o zi oarecare (mentionam ca niciunul dintre colegii lui n-a fost afectat de intamplare; toti erau complici). Mascatii l-au condus catre cea mai surprinzatoare strangere de mana din ziua respectiva (cel putin). Iesit din dubita, Marian da mana cu Marcel Anton, instructor de zbor:

 

Incotro de acum? Nu stim, planul operational de surprize dedicate membrilor echipei Lidl e secret, dar stim ca demersurile continua neobosite in toata tara; pentru ca cel mai important element care contribuie la dezvoltarea brandului Lidl se afla in culisele acestuia si oamenii care le conduc. Cert e ca, avand aceste prime studii de caz, demersul "Meriti sa fii surprins" trebuie extins in continuare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related