Viitorul publicitatii TV

Viitorul publicitatii TV

In cativa ani modul in care vom cumpara si targeta publicitatea TV va fi mult mai asemanator cu ceea ce facem astazi in digital.

TV-ul este inca un mediu puternic in Romania mai ales pentru un public matur. Nu cred ca brandurile ar trebui sa aleaga intre TV si Digital. Ci sa faca aceste doua medii sa lucreze mai bine impreuna. Exista tehnologii noi care au gasit modele interesante de lucru pentru digital si TV.

Mai multe detalii despre aceste inovatii media ne spune Laurentiu Dumitrescu (Managing Director, Digital Star):

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info
Sectiunea Update cuprinde comunicatele de presa ale agentiilor si companiilor cu privire la activitatea lor, in special in domeniile comunicarii, marketingului si CSR-ului.
Update este un serviciu oferit companiilor in cadrul platformelor IQads si SMARK.
Daca esti reprezentantul unei companii si vrei sa publici un comunicat de presa prin acest serviciu, ne poti contacta aici.


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related