Thailanda, una dintre cele mai vizitate destinații turistice din lume e reprezentată în România de biroul ‘Tourism Authority of Thailand’ care a lansat în 2016 competiția ‘The Thailand Race’ , cooperând pentru implementarea acesteia cu agenția digitală Craft Interactive.
Totul a început în primăvara 2016 cu o discuție la cafea, unde TAT (reprezentanța Autorității pentru Turism a Thailandei) a venit cu o idee genială: organizarea unei competiții similare cu Amazing Race, o competiție în mai multe etape în timpul căreia două echipe (una din România, celalată din Bulgaria) să se angajeze într-o cursă inedită pe teritoriul Thailandei.
Ideea a fost preluată de agenția Craft Interactive, care a desenat-o și executat-o digital, planificând strategia digitală pentru implicarea a cât mai mulți doritori de călătorii în platforma online. Pe lângă obiectivul clar de gestiune a competiției online, obiectivul principal a fost transformarea campaniei în platforma de brand awareness a Thailandei, în anul 2016 pentru România și Bulgaria.
Competiția “The Thailand Race” a fost lansată oficial pe 5 Septembrie, cu ocazia unei 'tabere' la munte organizate de TAT pentru mai mulți bloggeri de travel și jurnaliști. Competiția a avut 3 etape: în prima etapă doritorii s-au putut înscrie extrem de simplu de pe orice dispozitiv web sau mobile.
După faza înscrierilor, primii 10 clasați au intrat într-o rundă de jurizare al cărei câștigător a participat alături de binecunoscutul Cabral Ibacka în cursa finală din Thailanda. Același lucru s-a întâmplat și în Bulgaria, unde Dimiter Todorov (cunoscut bloger bulgar de travel) a însoțit câștigătoarea din Bulgaria.
Rezultatele jurizării au fost făcute publice în prezența reprezentanților Ambasadei Thailandei la București, precum și a echipei Qatar Airways, partener oficial al TAT pentru această competiție.
Evenimentul la care au fost invitați toți cei implicați în The Thailand Race, s-a desfășurat la Muzeul Bucureștiului- Casa Filipescu-Cesianu într-o atmosferă relaxată, condimentată cu preparate tradiționale thailandeze, fotografii din diferite zone ale Thailandei și multe zâmbete.
Cele 2 echipe
S-au întâlnit pe 23 Octombrie în Bangkok, au primit o suma de bani și o hartă cu un traseu predefinit și au pornit în cursă timp de 7 zile pentru a colecționa puncte, fiind urmăriți online pe thethailandrace.com.
România a câștigat!
Mihai Jurca a fost cel care l-a însoțit pe Cabral și a câștigat o excursie de lux în 2017 în Tărâmul Zâmbetelor, cum e supranumită Thailanda. Cursa în sine a fost un câștig, cei 4 competitori parcurgând insule văzute în filme, sate inedite, culturi fascinante și experiențe unice în viață, conform informărilor făcute de echipe direct online, aproape în timp real, pe platforma thethailandrace.com.
Rezultate de marketing online
Craft Interactive a monitorizat activitatea digitală, blogerii români și bulgari au susținut competiția producând un engagement online de 53.000 de vizite, 154.000 de vizualizări pe platformă și 104 oameni au solicitat înscrierea în prima etapă din competiție.
Majoritatea traficului a fost obținut din București, Sofia și Bangkok, peste 40.000 de oameni au interacționat în rețelele sociale, s-au produs mii de share-uri și zeci de mii de view-uri în Youtube în canalele proprii ale competitorilor, integrate în platformă.
Agenția Craft Interactive
Declară încheiată o campanie de succes, felicită participanții & câștigătorii și mulțumește Reprezentanței Tourism Authoriy of Thailand la București pentru oportunitatea de a coopera în realizarea acestui frumos proiect.