Profero, premiul Best Use of Technology la Internetics 2016. Agentia a castigat si 2 trofee Gold – Mobile App si Digital Brand Experience – cu Orange My Heartbeats

Profero, premiul Best Use of Technology la Internetics 2016. Agentia a castigat si 2 trofee Gold – Mobile App si Digital Brand Experience – cu Orange My Heartbeats

Profero a obtinut premiul special pentru Best Use of Technology cu aplicatia My Heartbeats, dezvoltata pentru Orange, la Internetics 2016, unul dintre cele mai importante festivaluri dedicate industriei online din Romania. De asemenea, agentia a castigat doua trofee Gold cu aceeasi aplicatie, la categoriile Social media – Mobile App, respectiv Digital Brand Experience.

Aceasta performanta continua succesul inregistrat de Profero la IAB MIXX Awards 2016, cand a castigat marele premiu al festivalului – Best Digital Mixx 2016, precum si categoria Best Interactive Experience. In acelasi timp, este confirmata din nou expertiza agentiei in proiecte deopotriva creative si complexe din punct de vedere tehnologic, fiind a doua oara cand Profero castiga premiul pentru Best Use of Technology la Internetics.

"Inima Profero a batut puternic luni seara cu fiecare premiu obtinut la Internetics. My Heartbeats este o aplicatie foarte iubita de utilizatori si apreciata de juriile de specialitate, iar memorabilitatea ei a fost confirmata nu numai de cele peste 580.000 de downloads, dar si de premiile obtinute in cadrul a trei festivaluri importante. Multumim echipei Orange pentru incredere si suntem mandri de parteneriatul pe care il avem", a declarat Veronica Savanciuc (Presedinte & CEO, Lowe Group).

 

Lansata anul acesta in luna iubirii, pentru a ajuta utilizatorii sa-si inregistreze sunetul inimii pentru a transmite celor dragi un autentic „Te iubesc”, My Heartbeats a fost cea mai downloadata aplicatie in Google Play si App Store timp de trei saptamani. Succesul ei s-a tradus, in perioada 9 februarie – 15 martie, in peste 580.000 de descarcari, aproape 4,9 milioane de batai de inima trimise si aproximativ 3 milioane de GB de net gratuit.

De asemenea, Profero a castigat un Silver la Internetics cu My Heartbeats for Football, o continuare a aplicatiei My Heartbeats dedicata Campionatului European de Fotbal, prin intermediul carora utilizatorii au putut trimite, alaturi de sunetul inimii lor, un mesaj de incurajare pentru favoritii de la Euro 2016.

Aplicatia a inregistrat peste 450.000 de mesaje trimise si aproape 150.000 de descarcari pe durata Campionatului European, iar utilizatorii au obtinut, astfel, aproape 189 de TB de net gratuit, prin inregistrarea pulsului. In ambele proiecte, componenta de programare a fost asigurata de Senior Programming.

Grupul de comunicare Lowe – prin intermediul agentiei de digital, Profero, si a agentiei de PR, Golin – a obtinut cel mai mare numar de trofee Gold la Internetics 2016, la categorii precum Social Media, Digital Brand Experience, Communities sau Interactive Campaigns, cu campaniile Orange My Heartbeats, Vanilla Skype (BRD - Groupe Societe Generale) si Electric Castle.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related