Aflat la o vârstă a întrebărilor, Coșul BILLA, personajul principal al spotului TV din cea mai recentă campanie de comunicare BILLA, se întoarce pe post de observator al comportamentului uman, fiind expus la situații tipice sărbătorilor de iarnă precum goana după cadouri, emoția unui gest uman sau reunirea familiilor.
Astfel, Coșul observă faptul că de sărbători, mai mult ca oricând, generozitatea și bunătatea se regăsesc mult mai ușor în fiecare dintre noi și invită la introspecție prin intermediul întrebărilor adresate publicului: “De ce așteaptă oamenii tot anul o zi ca să fie mai oameni?”, “De ce au nevoie de o zi anume ca să fie împreună, să-și dea cadouri, să fie mai buni, mai generoși?”, “De ce nu fac asta în fiecare zi?”.
“În fiecare an, comunicările de Crăciun tratează subiectul bunătății și al generozității, însă cu un accent mai degrabă consumerist. Noi ne-am dorit să adresăm adevăratele valori și aspectele mai puțin tangibile ale sărbătorilor de iarnă, adică acele trăiri care dau Crăciunului un spirit aparte și să încurajăm publicul să mențină această stare pe tot parcursul anului. Pentru că nu trăim cu adevărat numai de sărbători. Timpul trece mult prea repede pentru a amâna un moment care depinde de noi sa fie complet”, a spus Raluca Mihăilă (Director de Marketing al Billa România).
Campania a debutat cu un teaser sub forma unui spot TV și este completată, începând cu data de 24 noiembrie și până la final de an, de o comunicare integrată cu componente tactice pe TV, radio, print, OOH, metrou, online, Facebook și în magazine.
Astfel, BILLA gădzuiește un mecanism promoțional în care toată lumea câștigă. La fiecare 150 lei cheltuiți, clienții primesc automat o reducere de 10 lei și au șansa de a câștiga unul din premiile mari constând în de până la trei ori valoarea cumpărăturilor din perioada sărbătorilor.
Promoția din magazine este dublată de o activare în online prin intermediul platformei craciuninfiecarezi.ro unde oricine poate trimite cadouri și, cu cât dăruiește mai mult, cu atât poate să câștige mai mult pentru că donațiile făcute se pot întoarce o dată, de două ori, sau chiar de trei ori. În plus, persoana care a primit cele mai multe donații câștigă automat un coș special de Crăciun!
"Personalizarea coșului într-un observator introspectiv este secondată de activările mai pragmatice care îndeamnă publicul la generozitate, la umanitate, la a redefini normalul în avantajul lor și la a face loc, câte puțin în fiecare zi, pentru cei dragi, pentru vise, pentru ei înșiși. Nu ar trebui să ne manifestăm în ceea ce avem mai valoros și intim doar la final de an. Rezoluțiile se fac zilnic.", conchide Raluca Mihăilă.
Campania BILLA România este dezvoltată de BLIND CARBON COPY COMMUNICATION ȘI SPOON MEDIA.