Pentru lansarea editiilor limitate Perwoll renew 3D Color Fashion si Perwoll renew 3D Black Fashion, Henkel Romania avea nevoie de o campanie care sa integreze imaginea deja creata a brandului, aceea de sustinator al modei si stilului in Romania.
Pornind de la ideea ca detergentul lansat este produsul preferat al consumatorilor orientati spre cele mai noi tendinte, Perceptum Concept a propus o campanie de gifting experiential indreptata catre jurnalisti si o campanie puternic personalizata, de blogger outreach, destinata influencerilor din mediul online.
Conceptul creativ propus de Perceptum a insemnat pentru Henkel Romania si solutia castigatoare. Atuul forte al conceptului? Accentul pus pe beneficiile pe care le ofera produsul si nu pe produsul in sine: ideea ca produsul iti ofera posibilitatea sa stralucesti, sa iti exprimi propria originalitate si personalitate fashion.
Astfel, in luna care tocmai a trecut, jurnalistele celor mai importante publicatii de lifestyle si moda din Romania au primit cutia Perwoll: un pachet elegant in care, alaturi de produsele lansate, ele au gasit un tricou si accesoriile necesare pentru a transforma acel tricou intr-un articol vestimentar unic, personalizat.
De asemenea, in cadrul aceleiasi campanii de lansare, Perceptum a selectat 10 personalitati feminine care au creat in jurul lor comunitati puternice online, le-au inspirat constant stilul si le-au incurajat in exprimarea propriei originalitati.
Fiecare dintre aceste personalitati a primit, alaturi de produsele lansate, un numar special de revista, “The Fashion Issue”, al carui titlu era chiar numele lor. In interior, revista era, de asemenea, personalizata cu articole referitoare la zodia lor, la stilul pentru care sunt admirate. Printre destinatarele revistei s-au numarat Dana Rogoz, Laura Cosoi, Andreea Raicu.
"Am ales conceptul propus de Perceptum pentru ca avea ceea ce noi asteptam de la o campanie Perwoll de succes: creativitate. De asemenea, ne-am dorit ca acest concept sa aiba o stransa legatura cu moda, acesta fiind al cincilea an in care Henkel lanseaza editii limitate Perwoll Fashion. Iar ideea de a provoca imaginatia si creativitatea jurnalistelor, precum si ideea de a realiza reviste personalizate pentru fiecare online influencer in parte, s-a mulat perfect pe imaginea pe care brandul si-a construit-o pana acum", a declarat Denis Asmarandei (Brand Manager Perwoll).
De la prezenta in publicatiile print si online targetate in campanie, pana la povesti create in jurul conceptului de influencerii online si concursuri cu premii in produse Perwoll menite sa intensifice awareness-ul in social media, rezultatele campaniei au fost un succes.
"Am adus, in aceasta campanie, ceea ce as putea numi “personalitatea Perceptum”: acea nota de originalitate bazata pe strategii de marketing experiential, care provoaca intotdeauna interes, genereaza awareness si creeaza media buzz. Am adus in prim plan nu produsul Perwoll, ci persoana care il utilizeaza, cu universul, preocuparile si pasiunile ei. Este cel mai bun mod de a evidentia valorile unui produs."