Stalinskaya face Sarbatorile cu Brands&Bears

Prodal 94, unul dintre cei mai importanti producatori de bauturi alcoolice din Romania, (cu un portofoliu de succes format din marci ultra-cunoscute ca Stalinskaya, Wembley, Passion, etc. ), a ales agentia Brands&Bears pentru urmatorul pas in comunicarea marcii Stalinskaya, lider in segmentul mediu pe piata de vodca. Colaborarea s-a concretizat intr-un spot TV de 15 secunde, ce continua aventurile "Prietenilor" Stalinskaya in excursia lor pe munte.

Echipa Bears a dus povestea Stalinskaya intr-o zona mai relaxata, mai destinsa, aventura continuand intr-o cabana de munte, unde cei 4 prieteni primesc o vizita surprinzatoare din partea unui vechi "amic". In varianta de Sarbatori a spotului, Stalinskaya stabileste o premiera in comunicarea bauturilor alcoolice din Romania, transmitand un mesaj "de moderatie" consumatorilor sai. Astfel, de Sarbatori, e bine sa va bucurati de Stalinskaya, dar "cu moderatie", dupa cum anunta vocea baritonala a domnului Sileanu in finalul spotului. Pentru ca un brand puternic isi respecta consumatorii iar Stalinskaya reprezinta cea mai cunoscuta marca de vodca de pe piata. Beneficiind de 3 variante pentru televiziune, povestea Stalinskaya a debutat in media pe 26 noiembrie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related