In intampinarea celei mai asteptate zi din an in e-commerce, LG si INTERACTIONS au organizat un Perfect Black Friday privat, inspirat de negrul perfect regasit in imaginile redate de Televizoarele LG OLED.
Private Black Friday inseamna un concept destinat clientilor care au dorit sa evite intrecerea pentru reduceri, dar sa beneficieze de avantajele acestui eveniment comercial. Asa ca LG le-a propus propriul lor Black Friday privat, in 2 pasi simpli:
- Sa intre pe platforma online in perioada 1 noiembrie – 16 noiembrie si sa aleaga produsul pe care intentioneaza sa-l cumpere de Black Friday, obtinand pe loc un voucher personalizat care le garanta reducerea pretului pana la nivelul celui care va fi practicat de Black Friday.
- In perioada 15 - 16 noiembrie, inainte de Black Friday, detinatorii de vouchere le puteau folosi pe mediagalaxy.ro pentru achizitionarea produsului la pretul de Black Friday.
Private Black Friday a pus la bataie televizorul LG OLED, renumit pentru negrul sau perfect si imaginile de o claritate incredibila, dar si urmatoarele produse din gama de varf LG: Televizor UHD, Frigider Side by Side si Masina de spalat 2 in 1, toate disponibile in nuante de negru.
"Am vrut sa oferim clientilor nostri o experienta premium in asa fel incat acestia sa aiba acces la ofertele de Black Friday cu doua zile inaintea celorlati cumparatori. Volumul remarcabil de vouchere distribuite, mai ales cand este vorba de o gama super premium, ne indica faptul ca am reusit sa ne atingem obiectivul.", a declarat Octavian Pascu (Online Manager, LG).
Andreea Stan (Account Director - INTERACTIONS) a adaugat: "Obiectivul nostru a fost sa transformam un eveniment de masa intr-unul privat si select. Pentru a crea aceasta perceptie ne-am folosit de fiecare element de campanie, indiferent ca vorbim de mecanica, website sau comunicarile trimise invidual clientilor, prin email. A fost o reala placere sa construim un altfel de Black Friday, pentru altfel de produse."