Porecla din liceu, serialele preferate, trupa de suflet sau numărul de prieteni de pe Facebook sunt informații pe care tinerii le folosesc, de obicei, pentru a completa oracole sau profilul pe rețelele sociale. Toamna aceasta, ele devin întrebări esențiale din CV-ul cu care KFC recrutează oameni pe bune, într-o campanie concepută de agenția Golin.
„La KFC, domeniul de activitate sau experiența unui candidat ni se par mai puțin relevante deoarece apreciem oamenii care au curajul să încerce un nou început sau tinerii care caută pentru prima oară un job.
În schimb, mai important pentru noi este să aflăm ce fel de om este viitorul nostru coleg pentru a ne da seama dacă este compatibil cu ADN-ul KFC și dacă își dorește cu adevărat să evolueze alături de noi. De aceea, Golin ne ajută, prin intermediul campaniei KFC Real CV, să reinventăm procesul de recrutare și să găsim oameni pe bune pentru echipa noastră”, afirmă Monica Eftimie (Chief Marketing Officer KFC România).
„Identificarea oamenilor potriviți reprezintă o provocare pentru orice angajator, însă misiunea este și mai dificilă atunci când targetul este format în majoritate din millennials.
De aceea, era nevoie de o campanie atractivă pentru tineri, care să le trezească interesul și să îi încurajeze să aplice pentru un job la KFC într-un mod extrem de simplu și rapid, dar care să ajute, în același timp, compania să facă o selecție optimă a candidaților”, a adăugat Irina Roncea (Director, Golin).
Campania de recrutare KFC Real CV a început în luna octombrie în cele 62 de restaurante KFC din toată ţara, fiind promovată, de asemenea, la radio și în online.
Persoanele interesate să lucreze în cadrul lanţului de restaurante sunt invitate să aplice chiar dacă nu au experiență. Mai mult decât atât, cei care nu au un CV pot completa pe foaia de tavă din restaurante sau online, la kfc.ro/realcv, un formular atipic, cu întrebări relaxate. Spre exemplu, candidații sunt invitați să aleagă între crispy strips și hot wings, să dezvăluie ce seriale și trupe preferă, numărul de prieteni de pe Facebook sau porecla din liceu.
Echipele participante:
Din partea KFC s-au implicat în campanie Monica Eftimie (Chief Marketing Officer), Claudia Porojan (Public Relations Manager), Tina Crețu (Digital Manager).
Echipa Golin este formată din Irina Roncea (Director), Ana Filipescu (Manager) şi Raluca Stoica (Senior Media Associate).
Implementarea a fost realizată cu sprijinul MRM //McCann și UM România.