[Pro bono in agentii] Alina Balan, MullenLowe: Nu facem work doar cand simtim “potential de festival”

[Pro bono in agentii] Alina Balan, MullenLowe: Nu facem work doar cand simtim “potential de festival”

Nu ne alegem bataliile in ceea ce priveste clientii pro bone, explica Alina Balan, Client Service Director MullenLowe. Iar asta inseamna servicii de comunicare ongoing, integrate, asa cum agentia face pentru orice client comercial. Lipsa bugetului este un impediment. Pe de alta parte, experienta le-a aratat ca daca ai o cauza puternica, furnizorii si sponsorii se raliaza demersului lor.

 

Unul dintre primele proiecte de acest tip in care ne-am implicat la nivel de grup, in urma cu multi ani, a fost redeschiderea Muzeului National de Arta al Romaniei.

Preocuparea noastra pentru arta a ramas constanta pana in ziua de astazi, lucru care se reflecta in initiativele pe care managementul nostru decide sa le sustina.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related