Mai stiti cand mergeati la scoala, inocenti si voiosi, fara vreo grija in lume? Si apoi, invariabil, venea profesoara la fel de senina, dar scotand din palarie cuvintele: "scoateti o foaie de hartie". Ce vremuri, ce adrenalina. Ei bine, la Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl, echipele de publicitari-chefi au oportunitatea de a retrai aceste clipe de aur. Anume, in finala de la Chef Parade.
Dupa ce trecem de calificarile din 9 si 10 noiembrie, in care se vor intalni cele 18 echipe de publicitari, ramanem cu cele mai bune 8 echipe in finala de vineri, 11 noiembrie. Pentru ele, Halewood si Floare de Luna au pregatit o proba-aperitiv, de 20 de minute, ce are loc inaintea probei finale: "Aperitive inspirate, nascute din curiozitate".
Publicitarii vor avea de incropit un aperitiv care sa complimenteze o varianta de vin pe care o pot alege din 4 sortimente Floare de Luna: Feteasca Neagra, Feteasca Neagra Rose, Feteasca Alba si Tamaioasa Romaneasca.
Pe cei care nu se cunosc atat de bine cu vinul, ii linistim de pe acum.
Floare de Luna nu este un vin destinat cunoscatorilor, ci in principal celor curiosi, care tind sa se indeparteze de rigurozitate in favoarea descoperirilor. Asa incat sa nu cumva sa va bazati doar pe ce spune teoria imbratisarii vinului cu aperitivele si dati credit propriilor gusturi.
Ingredientele necesare realizarii aperitivelor vor fi puse la dispozitie la fata locului special pentru aceasta proba. Odata preparat, aperitivul va fi prezentat juriului alaturi de vinul care il insoteste la perfectiune.
Din juriu va face parte si Andreea Turean (Brand Manager, Halewood Wines & Spirits).
Criteriile de jurizare sunt cele deja stiute: creativitatea (40%); tehnica (40%); lucru in echipa, iar primele 3 echipe in functie de punctaj vor fi premiate, independent de competitia principala.
Despre Halewood
Grupul International Halewood Wines & Spirits este cel mai mare producator si distribuitor independent de bauturi din Marea Britanie, activand de peste 35 de ani pe piata. In Romania, Halewood Wines & Spirits detine peste 350 de hectare de vita de vie plantate in perioada 2002-2009, in unele dintre cele mai reprezentative zone viticole ale tarii: Dealu Mare si Murfatlar. Pe langa brandurile de vin proprii, in portofoliul companiei se regasesc si vinuri de import de la cele mai renumite case sau produse spirtoase produse de compania-mama din Marea Britanie.