Experimentul de 24 de ore

Experimentul de 24 de ore

Mereu vorbim in industria asta despre puterea “marketingului in timp real” sau despre “importanta contextului”.

Cine a crezut ca in spatele lui SperSaCrapi.net se afla vreun partizanat politic, astazi afla ca a fost un exercitiu creativ al celor de la Kaleidoscope Proximity, care si-au dorit sa afle cat de departe se poate duce internetul.

Cu buget zero si doar 30 de minute alocate dezvoltarii de site, experimentul a depasit orice asteptare la nivel de rezultate - cu atat mai mult cu cat l-au lansat printr-un singur share in social media.

 

In 24 de ore, am obtinut urmatoarele:

  • In prima ora de la lansare am atins un numar maximum de 1.890 useri in timp real pe site si 16.122 vizitatori unici;
  • In total am avut 85.285 unici pe site care au generat 1.000.201 click-uri
  • Aproximativ jumatate din audienta are 25-34 de ani, dintre care 70% sunt barbati si 30% sunt femei;
  • Site-ul a fost mentionat de 77 de surse (de la social media, bloguri, forumuri si presa)
  • A fost accesat din 126 de tari
  • Top 3 tari sunt Romania, Marea Britanie si Germania
  • 85% din trafic a venit din Romania
  • Timpul total petrecut de toti userii a fost de 25 de zile si jumatate

Ce inseamna toate cifrele de mai sus?
Ca internetul este viu si isi doreste o schimbare.

Dar si ca cea mai buna metoda de a propaga un mesaj, ca si organizatie, este sa bati fierul cat e cald (…atentie doar sa nu se crape!)
Echipa Kaleidoscope Proximity

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info
Sectiunea Update cuprinde comunicatele de presa ale agentiilor si companiilor cu privire la activitatea lor, in special in domeniile comunicarii, marketingului si CSR-ului.
Update este un serviciu oferit companiilor in cadrul platformelor IQads si SMARK.
Daca esti reprezentantul unei companii si vrei sa publici un comunicat de presa prin acest serviciu, ne poti contacta aici.


Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related