Mereu vorbim in industria asta despre puterea “marketingului in timp real” sau despre “importanta contextului”.
Cine a crezut ca in spatele lui SperSaCrapi.net se afla vreun partizanat politic, astazi afla ca a fost un exercitiu creativ al celor de la Kaleidoscope Proximity, care si-au dorit sa afle cat de departe se poate duce internetul.
Cu buget zero si doar 30 de minute alocate dezvoltarii de site, experimentul a depasit orice asteptare la nivel de rezultate - cu atat mai mult cu cat l-au lansat printr-un singur share in social media.
In 24 de ore, am obtinut urmatoarele:
- In prima ora de la lansare am atins un numar maximum de 1.890 useri in timp real pe site si 16.122 vizitatori unici;
- In total am avut 85.285 unici pe site care au generat 1.000.201 click-uri
- Aproximativ jumatate din audienta are 25-34 de ani, dintre care 70% sunt barbati si 30% sunt femei;
- Site-ul a fost mentionat de 77 de surse (de la social media, bloguri, forumuri si presa)
- A fost accesat din 126 de tari
- Top 3 tari sunt Romania, Marea Britanie si Germania
- 85% din trafic a venit din Romania
- Timpul total petrecut de toti userii a fost de 25 de zile si jumatate
Ce inseamna toate cifrele de mai sus?
Ca internetul este viu si isi doreste o schimbare.Dar si ca cea mai buna metoda de a propaga un mesaj, ca si organizatie, este sa bati fierul cat e cald (…atentie doar sa nu se crape!)
Echipa Kaleidoscope Proximity