Experimentul de 24 de ore

Experimentul de 24 de ore

Mereu vorbim in industria asta despre puterea “marketingului in timp real” sau despre “importanta contextului”.

Cine a crezut ca in spatele lui SperSaCrapi.net se afla vreun partizanat politic, astazi afla ca a fost un exercitiu creativ al celor de la Kaleidoscope Proximity, care si-au dorit sa afle cat de departe se poate duce internetul.

Cu buget zero si doar 30 de minute alocate dezvoltarii de site, experimentul a depasit orice asteptare la nivel de rezultate - cu atat mai mult cu cat l-au lansat printr-un singur share in social media.

 

In 24 de ore, am obtinut urmatoarele:

  • In prima ora de la lansare am atins un numar maximum de 1.890 useri in timp real pe site si 16.122 vizitatori unici;
  • In total am avut 85.285 unici pe site care au generat 1.000.201 click-uri
  • Aproximativ jumatate din audienta are 25-34 de ani, dintre care 70% sunt barbati si 30% sunt femei;
  • Site-ul a fost mentionat de 77 de surse (de la social media, bloguri, forumuri si presa)
  • A fost accesat din 126 de tari
  • Top 3 tari sunt Romania, Marea Britanie si Germania
  • 85% din trafic a venit din Romania
  • Timpul total petrecut de toti userii a fost de 25 de zile si jumatate

Ce inseamna toate cifrele de mai sus?
Ca internetul este viu si isi doreste o schimbare.

Dar si ca cea mai buna metoda de a propaga un mesaj, ca si organizatie, este sa bati fierul cat e cald (…atentie doar sa nu se crape!)
Echipa Kaleidoscope Proximity

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related